Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Ε. Μανωλίδου: Θα κατέβει τελικά στην πολιτική;

«Δεν μου έχει γίνει τέτοια πρόταση, αλλά ένας πολιτικός στο σπίτι φτάνει και περισσεύει. Δεν είμαι εγώ τόσο ικανή. Γι’ αυτές τις θέσεις χρειάζονται άνθρωποι ικανότεροι», είπε η Ευγενία Μανωλίδου στο κεντρικό δελτίο του STAR, απαντώντας έτσι στις φήμες που την ήθελαν να κατεβαίνει στην πολιτική.
Να και κάτι στο οποίο παραδέχεται η Ευγενία ότι δεν είναι καλή. Γιατί σε όλα τα άλλα είναι απλά...
τέλεια. Επί μία τηλεοπτική σεζόν την παρακολουθούσαμε σαν μουσικό, σαν παρουσιάστρια, σαν κριτή, σαν χορεύτρια και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
Στην πολιτική πάντως δεν κατεβαίνει. Αφήνει τον Άδωνη να ασχοληθεί με το μέλλον της χώρας. Εκείνη τώρα έχει άλλα να ασχοληθεί.
Πρώτο και καλύτερο το «Ελλάδα έχεις ταλέντο». Πολύ καιρό δεν έμεινε εκτός τηλεόρασης; Ήρθε η ώρα για το come back. Πάντως η ίδια δε θέλει να πολυμιλάει γι’ αυτό για να μην το γρουσουζέψει. Έπαθε και έμαθε βλέπετε.
«Ακόμα είναι νωρίς. Θα δούμε τι θα γίνει με το Ελλάδα έχει ταλέντο. Έχω ακούσει πολλά. Μια συζήτηση έχει γίνει, αλλά τίποτα παραπάνω. Θα το δούμε. Είναι πολλές οι παράμετροι για μια συμφωνία», είπε.
Όσο για την Α. Γραμμέλη που σε άρθρο της την αποκάλεσε «μαντάμ Σουσού», είπε:
«Όλοι γράφουν ότι νομίζουν. Εγώ δε νομίζω να έχω δώσει δικαιώματα για να με χαρακτηρίσουν έτσι, αλλά τι να κάνω; Φαντάζομαι αν δεν ήμουν έτσι δε θα γράφανε κιόλας. Κι αν δεν γράφανε ίσως δεν υπήρχα. Άρα ο ένας λειτουργεί για τον άλλο», είπε.
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: