Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Κατερίνα Βασιλάκου: «Η ζωή μου με τον αρχιμαφιόζο»

Εζησε στο πλευρό του «big boss» της Θεσσαλονίκης, του «εγκέφαλου», σύμφωνα με την Αστυνομία, του κυκλώματος τοκογλυφίας. Τον παντρεύτηκε και βίωσε μαζί του τη χλιδή και την πολυτέλεια. Μια πολυτέλεια «πολλές φορές ψεύτικη και επικίνδυνη», όπως λέει η ίδια σήμερα.  Η κυρία Κατερίνα Βασιλάκου, πρώην σύζυγος του αποκαλούμενου «Ντον Κορλεόνε του Βορρά» Μάρκου Καραμπέρη, μιλάει στο «ΘΕΜΑ» λίγες ημέρες μετά...
τη σύλληψη του 58χρονου επιχειρηματία και ξεδιπλώνει τη ζωή της δίπλα στον άνθρωπο που, όπως περιγράφει, πολιτικοί και επιχειρηματίες τον έβλεπαν και στέκονταν μπροστά του… προσοχή!  

«Εκανα ένα λάθος σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής μου: είχα μια σχέση, η οποία μου άφησε κατάλοιπα. Δεν μπορούσα να εμπιστευτώ άνδρες κοντά στην ηλικία μου. Ξαφνικά, μου δόθηκε εσφαλμένα η εντύπωση ότι ένας μεγαλύτερος άνδρας θα είναι πιο ώριμος, πιο κατασταλαγμένος, θα έχει διαμορφωμένη προσωπικότητα και θα μπορέσει να μου προσφέρει ασφάλεια. Σε εκείνη την περίοδο, λοιπόν, που είχα απορρίψει τους συνομήλικους συντρόφους, γνώρισα τον Μάρκο Καραμπέρη», λέει η κυρία Βασιλάκου ξεκινώντας την αφήγησή της για τον άνθρωπο που σημάδεψε τη ζωή της.


«Τον γνώρισα από μια κοινή φίλη. Ηξερα ότι ο αδελφός του είχε ένα μαγαζί έξω από τη Θεσσαλονίκη. Προέρχομαι από οικογένεια γιατρών και δεν είχα σχέση με τέτοια πράγματα. Στην αρχή ήταν πολύ κύριος. Και εγώ έπεσα σε αυτή την παγίδα. Νόμιζα ότι ένιωθα ασφάλεια. Ομως ήταν ένας άνθρωπος ο οποίος είχε μια διαφορετική αντίληψη για τις σχέσεις, την αγάπη. Δεν νομίζω ότι μπορεί να αγαπήσει αυτός ο άνθρωπος».

protothema.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: