Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Στις τάξεις του ΛΑΟΣ ο Γιάννης Παπαμιχαήλ ...

Ο Γιώργος Καρατζαφέρης ανακοίνωσε σήμερα την προσχώρηση του Γιάννη Παπαμιχαήλ στις τάξεις του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού.
Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ, καλωσορίζοντας τον κ. Παπαμιχαήλ στα ψηφοδέλτια της Β’ Αθηνών, δήλωσε: «Με εξαιρετική χαρά καλωσορίζω στο ...

Κόμμα μας τον Γιάννη Παπαμιχαήλ. Τον Γιάννη τον γνωρίζω από μικρό παιδί, από την εποχή που έκανα παρέα με τους γονείς του.

Είναι ένας αγωνιστής. Ένας άνθρωπος που μπορεί και αντιμετωπίζει τα προβλήματα της ζωής, ένας νέος άνθρωπος που μπορεί να μιλήσει στα νέα παιδιά. Πιστεύω ότι από το ψηφοδέλτιο της Β’ Αθηνών θα μπορέσει να δώσει ένα μήνυμα προς τη νεολαία όλης της Ελλάδας. Γιάννη καλώς ήλθες».

Από την πλευρά του, ο κ. Γ. Παπαμιχαήλ δήλωσε: «Κατ’ αρχάς, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του Κόμματος, για την τιμή που μου κάνει και την εμπιστοσύνη που μου δείχνει. Ξέρετε όλοι ότι αυτή η απόφασή μου δεν ήταν μια απόφαση που την πήρα μέσα σε μία μέρα. Σκέφτηκα πάρα πολύ και σίγουρα μέτρησε και το γεγονός ότι ο Πρόεδρος ήταν και στενός φίλος της οικογένειάς μου.

Πιστεύω ότι χρειάζονται νέα άτομα στο Κοινοβούλιο, με νέες ιδέες, με όραμα, για να ξεπεράσουμε όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε τώρα. Όπως ξέρετε, εγώ έλεγα πάντα την αλήθεια.

Ήμουν ειλικρινής, για οποιοδήποτε θέμα, είτε αφορούσε εμένα, είτε κάποιον άλλον και νομίζω ότι αυτή η ειλικρίνεια, την αλήθεια, πρέπει να λέμε στον κόσμο. Την πραγματική αλήθεια και όχι την αλήθεια που κάποιοι θέλουν να ακούν. Θα κάνω ότι μπορώ, θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις για να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη αυτή».
newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: