Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Το πρώτο διαζύγιο στην Ελλάδα λόγω Facebook!

Το ακούσαμε κι αυτό… Ένα ζευγάρι που ήταν παντρεμένο για 8 χρόνια χώρισε λόγω… Facebook και μάλιστα σε δικογραφία που κατατέθηκε σε αίτηση διαζυγίου αναφέρεται ως λόγος χωρισμού!
Η σύζυγος δημιούργησε κρυφά από τον άντρα της προφίλ στην εν λόγω ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης «ανεβάζοντας» μάλιστα και προσωπικές της φωτογραφίες καθώς «ψαχνόταν» για εραστή…..


Ο 40χρονος έπαθε σοκ, όταν ένας συνάδελφός του στην δουλειά του είπε πως συνομιλεί με μία γυναίκα, της οποίας οι φωτογραφίες του θυμίζουν την γυναίκα του την Άννα..
«Έκπληκτος διαπίστωσα ότι ήταν η ίδια η γυναίκα μου και μητέρα των παιδιών μου που παρουσιαζόταν με το προφίλ της ελεύθερης για να ξεφεύγει από την οικιακή πλήξη που της προκαλούσαν οι υποχρεώσεις της συζύγου και μητέρας…» αναφέρει στην αίτηση διαζυγίου του και προσθέτει 
«η εν διαστασει σύζυγός μου ήταν πάντα απαιτητική και τεμπέλα. Την γνώρισα πριν από δέκα χρόνια μέσω φίλων μας και παντρευτήκαμε ύστερα από τρία χρόνια. Εκείνη με τον ερχομό του πρώτου μας παιδιού σταμάτησε να δουλεύει με το πρόσχημα να αφιερωθεί στην ανατροφή των παιδιών μας. Ποτέ δεν αισθάνθηκε την κούρασή μου και το άγχος που μου δημιουργούσε η δουλειά μου σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία. Ενώ η επαγγελματική ανασφάλεια, κυρίως την τελευταία διετία μεγάλωνε, εκείνη όχι μόνο δεν ήταν σύμμαχός στις ανησυχίες μου αλλά επικαλούνταν απίστευτη κούραση με το σπίτι και το διάβασμα του μεγαλύτερου γιου μας που πάει Α δημοτικού, απαιτώντας την πρόληψη οικιακής βοηθού. Ιδιωτικό σχολείο και παιδικός  σταθμός και εν η διαστάσει σύζυγός μου να συνεχίζει να διαμαρτύρεται για σωματική εξόντωσή της, χωρίς εγώ ο ανυποψίαστος να γνωρίζω ότι στο προφίλ της στο Facebook το έπαιζε ελεύθερη και ωραία…»


Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια: