Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

ΑΠΙΘΑΝΟ, ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ ΠΙΠΙΛΗ-ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ: Τρελό ξεκατίνιασμα μεταξύ βουλευτών!

Άντε πήγαινε να κάνεις καμιά επίδειξη χορού να σε μάθει ο κόσμος.
-Εσείς να πάτε να πλύνετε τα πιάτα
 που δεν πρόλαβα εγώ γιατί είμαι εργαζόμενη.Που να διαμείφθηκε άραγε αυτός ο διάλογος;1. Σε ουρά τραπέζης;2. Μεταξύ δύο οδηγών στους δρόμους της Αθήνας;3. Ή μήπως στο ελληνικό κοινοβούλιο;


Κρατήστε την απάντηση νούμερο 3.
Ο καυγάς ξέσπασε αίφνης σε επιτροπή της Βουλής μεταξύ της βουλευτού της ΝΔ Φωτεινής Πιπιλή και του ανεξάρτητου βουλευτή και μέλους της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Χρήστου Μαρκογιαννάκη κατά την συζήτηση κοινοτικής οδηγίας για τον έλεγχο απόκτησης και κατοχής όπλων.
Το δε παρ ολίγον μαλλιοτράβηγμα ξεκίνησε μόλις η κα Πιπιλή άφησε αιχμές για τις μπαλωθιές που ρίχνονται σε γάμους, βαφτίσεις αλλά και κατά την υποδοχή πολιτικών, στην λεβεντογέννα Κρήτη.
ΠΙΠΙΛΗ: Ο κ. Μητσοτάκης ως άξιο τέκνο της Κρήτης αλλά και η κα Μπακογιάννη, όταν έκαναν περιοδείες…
ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Για σταματήστε κα Πιπιλή. Δεν θυμάστε άλλο πολιτικό που να έγινε δεκτός με μπαλωθιές; Και ο Γιώργος Παπανδρέου αλλά και ο Αντώνης Σαμαράς και μάλιστα ο τελευταίος έδειξε να το χαίρεται…
ΠΙΠΙΛΗ: Εγώ δεν είμαι ορντινάτσα κανενός
ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Μάλλον είστε…
ΠΙΠΙΛΗ: Εσείς φέρεστε σαν ορντινάτσα…
ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Άντε πήγαινε να κάνεις καμμιά επίδειξη χορού να σε μάθει ο κόσμος…
ΠΙΠΙΛΗ: Εσείς να πάτε να πλύνετε τα πιάτα που δεν πρόλαβα εγώ γιατί είμαι εργαζόμενη…
Με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων ευτυχώς τα πνεύματα ηρέμησαν. Η κα Πιπιλή ζήτησε με τροπολογία να απαγορεύονται εις το εξής οι μπαλωθιές στη εκκλησία ή όπου γίνεται τραπέζι γάμου και βάπτισης για να μην αιματοκυλιστούν κι άλλοι άνθρωποι με τον Μαρκογιαννάκη να διαβεβαιώνει πάντως ότι και με δικές του ενέργειες το φαινόμενο έχει περιοριστεί στην Κρήτη και ότι αυτό το επέβαλε η ίδια η κοινωνία.


Read more: ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: