Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Θελω να καταγγειλω τον Δικηγορο ΧΧΧΧ  που εχει εδρα στο Πολυγυρο & τη Θεσσαλονικη.
Ο κυριος αυτος λοιπον που παρουσιαζει τον ευατο του σαν καποιο που εχει παρα πολλες διασυνδεσεις σε κυκλωματα με τις Δημοτικες Αρχες, στο Νομο Χαλκιδικης, ειναι ενας κυριος (ο Θεος να τον κανει κυριο) ο οποιος απλα τσιμπαει χρηματα απο τους πελατες του αλλα και απο τους αντιδικους των πελατων του.
Οταν του δινεται μια υποθεση, πλησιαζει... με εμμεσο τροπο τον αντιδικο, του αποσπα σημαντικο χρηματικο ποσο και με δικους τροπους φερνει την υποθεση ετσι ωστε να την κερδισει αυτος που του εδωσε τα περισσοτερα.
Το μονο σιγουρο ειναι οτι οποιος και αν κερδισει την υποθεση, ο ιδιος εχει εισπραξει χρηματα και απο τους δυο και φυσικα ολα μαυρα. Ποιος αλλωστε δινει αποδειξη στις μερες μας;
Εγω προσωπικα την εχω πατησει απο αυτον τον ανθρωπο και θελω να ενημερωσω τους συμπολιτες μου για την περιπτωση του.
Εχασα και τα λεφτα μου (σημαντικο ποσο) και την υποθεση μου και στο τελος μου ζητησε να του πω και ευχαριστω, αποφευγοντας εμενα  με ολους τους τροπους, γινοντας ειρωνικος και αγενης.
Πρεπει να απομακρυνθει με οποιοδηποτε τροπο απο τη θεση του, και διενεργω πραξεις ετσι ωστε να γινει καταγγελια στο Δικηγορικο Συλλογο.


Το ονομα του δεν το γραφω ολοκληρο μιας και νομιζω οτι οι περισσοτεροι απο εσας στη Χαλκιδικη γνωριζεται για ποιον μιλαω.


Ευχαριστω πολυ

Αναγνωστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια: