Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΜΕΣΩ FACEBOOK ΟΤΙ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕ!!


Σοκ προκαλεί στην βρετανική κοινή γνώμη η ανακοίνωση της Σιμόν Μπακ στο Facebookότι θα αυτοκτονήσει, κάτι που έπραξε λίγη ώρα αργότερα. Η 42χρονη κοπέλα έγραψε στο τελευταίο της μήνυμα: «Πήρα όλα τα χάπια που είχα. Σε λίγη ώρα θα είμαι νεκρή. Σας χαιρετώ όλους».

Ούτε τότε ωστόσο αντιλήφθηκαν κάποιοι από τους 1.048 διαδικτυακούς φίλους πόσο σοβαρά ήταν τα πράγματα. Χρειάστηκε να περάσουν 17 ώρες και να μην κάνει καμία άλλη ανάρτηση για να ....
ανησυχήσουν κάποιοι και να ειδοποιήσουν τη μητέρα της και μέσω αυτής τις αρχές. Αμέσως αστυνομικοί έσπευσαν στο διαμέρισμα της κοπέλας στο Μπράιτον, όπου απλά βρήκαν νεκρή την 42χρονη.

Το πιο τραγικό είναι ότι κάποιοι από τους «ηλεκτρονικούς» φίλους της Σιμόν, αμέσως μετά την ανάρτηση της ανακοίνωσης, την αποκαλούσαν «δειλή» κι «ανίκανη να αυτοκτονήσει», σύμφωνα τουλάχιστον με όσα μεταδίδουν τα αγγλικά μέσα ενημέρωσης.

«Κανένας δεν μου είχε πει τίποτα, ούτε ήξερα ότι η κόρη μου είχε προβλήματα που θα την οδηγούσαν στην αυτοκτονία. Ένας φίλος της με ενημέρωσε και μου είπε ότι η κόρη μου κινδύνευε», δήλωσε συντετριμμένη η μητέρα της άτυχης γυναίκας, που ακόμα δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει την πράξη της κόρης της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: