Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ!

Tο βαρύ πυροβολικό του επιστράτευσε το στρατόπεδο Μπερλουσκονι, την ίδια την Ρούμπι,  για  να υπερασπίσει τον Καβαλιέρε, μετά τις βαρύτατες κατηγορίες της Εισαγγελίας του Μιλάνου ότι είχε ερωτικές επαφές μαζί της όταν εκείνη ήταν ακόμη 17 χρονών.

«Στη ζωή μου ποτέ και κανένας δεν με είχε βοηθήσει χωρίς αντάλλαγμα. Εκείνος το έκανε. Εγώ ήμουν παρούσα ...
και εκείνος ήταν παρών και κανένας άλλος. Εγώ λοιπόν πρώτη σας λέω ότι δεν άγγιξε ούτε το μικρό μου δακτυλάκι», είπε η Ρούμπι.

Στην εκπομπή «Καλησπέρα» του καναλιού TG24 που είναι ιδιοκτησίας του Μπερλουσκόνι, η Ρουμπι έβαλε τα δυνατά της  να συγκινήσει το ιταλικό τηλεοπτικό κοινό,  περιγράφοντας το δράμα της παιδικής της ηλικίας. «Έχω πέσει θύμα βιασμού από δύο θείους μου, αδελφούς του πατέρα μου. Ήμουν εννέα ετών τότε. Ο πατέρας μου αντέδρασε πετώντας μου μια κατσαρόλα με βραστό νερό. Μου άφησε μάλιστα σημάδια στο κεφάλι και την πλάτη», είπε μεταξύ άλλων.

Λίγες ώρες αργότερα, ο ίδιος ο Μπερλουσκόνι απεύθυνε δεύτερο τηλεοπτικό διάγγελμα μέσα σε δύο εικοσιτετράωρα, μιλώντας για σχέδιο πολιτικής του εξόντωσης. «Δε συνέβη τίποτα για το οποίο πρέπει να ντρέπομαι. Πρόκειται για μία ύπουλη και άγρια επίθεση εκ μέρους κάποιων δικαστών που εκμεταλλεύτηκαν τους νόμους για πολιτικούς σκοπούς, προκαλώντας επικοινωνιακές εντυπώσεις. Παραμένω ψύχραιμος. Το ίδιο να παραμείνετε κι εσείς. Γιατί η αλήθεια πάντα νικάει».

Πάντως, η άρνηση του Μπερλουσκονι να καταθέσει ενώπιων των εισαγγελικών αρχών βαθαίνει την πολιτική κρίση στην Ιταλία, ενώ οι πολιτικοί του αντίπαλοι  τονίζουν πως οι περιγραφές για τα οργιώδη πάρτι στην πρωθυπουργική κατοικία, αλλά και οι κατηγορίες για προώθηση ανήλικης στην πορνεία, στιγματίζουν την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό...
ΣΤΑΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια: