Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΒΡΕ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ..ΚΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΑΠΟΨΕ;;;ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ;;;

Το όνομα του Παναγιώτη Ψωμιάδη, δεν βρίσκεται ανάμεσα στα στελέχη, της αναδιοργανωμένης Ν.Δ. Εξηγήσεις για την ηχηρή απουσία του, έδωσε πριν λίγο ο Περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας:

"Μου το ζήτησε ο Σαμαράς, αλλά .....
θα αφοσιωθώ στα καθήκοντα του Περιφερειάρχη"
Σχετικά με τη μη συμμετοχή του στην Εκτελεστική Επιτροπή Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης της Νέας Δημοκρατίας, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Π. Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο Αντώνη Σαμαρά για την πρότασή του να ενταχθώ στην Εκτελεστική Επιτροπή Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης. Όπως είπα στον Πρόεδρο, θέλω να αφοσιωθώ στα καθήκοντά μου. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι μια τεράστια περιοχή και απαιτεί πολύ κόπο και πολύ χρόνο. Θέλω να αγωνιστώ για τους συμπολίτες μου και αυτό θα κάνω. Όμως θα είμαι κοντά στους συναδέλφους μου αυτοδιοικητικούς, όπου και όποτε με χρειαστούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: