Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΦΑΣΟΥΛΑΣ: ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΣΙΩΠΗΡΑ..

«Το ΠαΣοΚ με διαγράφει σιωπηρά και δεν μου λέει ούτε τον λόγο» δηλώνει μιλώντας στο «Βήμα» ο κ. Π. Φασούλας. Ο δήμαρχος Πειραιά είναι οργισμένος με την αντιμετώπιση που του έχει επιφυλάξει το κόμμα του, καθώς θεωρεί ότι αυτές τις ημέρες παίζεται «η τελευταία πράξη ενός έργου που έχει ξεκινήσει νωρίτερα. Εγώ δεν θέλω να διαβώ την έξοδο» ομολογεί. Λέει επίσης ότι επί έναν χρόνο ζητούσε ..
από υπουργούς του ΠαΣοΚ να κατεβούν στον Πειραιά και να στηρίξουν κάποιες πρωτοβουλίες του αλλά δεν βρήκε ανταπόκριση. «Μόνο η κυρία Θεοδώρα Τζάκρη ήρθε πριν από λίγες ημέρες για τα εγκαίνια ενός κέντρου επιχειρηματικότητας».

Από τη στάση του τις τελευταίες ημέρες είναι φανερό ότι κ. Φασούλας όχι μόνο δεν πρόκειται να μείνει με το στόμα κλειστό αλλά, αντιθέτως, περνά στην αντεπίθεση. «Εγώ δεν ζήτησα να είμαι υποψήφιος. Μου πρότειναν να είμαι αντιπεριφερειάρχης, δέχτηκα, και έπειτα άρχισαν οι υπαναχωρήσεις. Προχθέςο Γραμματέας του κόμματος μου ζήτησε να κατεβώ στις εκλογές ως περιφερειακός σύμβουλος, χωρίς να ξέρω ποιος θα είναι αντιπεριφερειάρχης. Αν αποφασίσει ένας υπουργός να είναι αντιπεριφερειάρχης, θα δεχτώ κι εγώ να δώσω αυτόν τον αγώνα ως περιφερειακός σύμβουλος» παρατηρεί. Ο κ. Φασούλας απέρριψε προηγουμένως άλλη πρόταση να είναι υποψήφιος στα νότια προάστια. «Αρνήθηκα γιατί δεν έχω πολιτική σχέση με την περιοχή αυτή. Με την ίδια λογική γιατί να μην είμαι αντιπεριφερειάρχης στα Γρεβενά από όπου κατάγομαι;» ρωτάει.
Ο δήμαρχος Πειραιά δεν μασάει τα λόγια του ούτε για τον κ. Ι. Μίχα. «Ακουσα από την τηλεόραση ότι υποψήφιος δήμαρχος στον Πειραιά θα είναι ο κ. Μίχας. Παρ΄ ότι πικράθηκα, δεν αντέδρασα. Ηρθε εδώ με τον κ. Σγουρό και μου πρότειναν να είμαι αντιπεριφερειάρχης. Το δέχτηκα, παρ΄ ότι ήταν παραχώρηση εκ μέρους μου.
Επειτα βουλευτές και στελέχη του ΠαΣοΚ μού μετέφεραν ότι με έκοβε από παντού, ο ίδιος επιμένει ότι δεν έχει σχέση με όλα αυτά. Εδώ κάποιος λέει ψέματα. Και ρωτώ:Ενας πολιτικός που συλλαμβάνεται ψευδόμενος δεν πρέπει να έχει επιπτώσεις;» επισημαίνει. Ο κ. Φασούλας θεωρεί πως το ότι δεν του επετράπη να πάρει μέρος στις εκλογές αντίκειται στις αρχές μιας δημοκρατικής παράταξης. «Το αν είναι ένας δήμαρχος καλός ή όχι αποφασίζεται από τη λαϊκή ετυμηγορία και όχι από την κομματική καμαρίλα» τονίζει. Παρ΄ ότι όλοι αναρωτιούνται τι κρύβεται πίσω από τη διαμάχη που τον έφερε στη δίνη του κυκλώνα, ο ίδιος επιμένει ότι δεν έχει απαντήσεις και ότι το ΠαΣοΚ επικαλείται τις δημοσκοπήσεις.
Διαψεύδει ότι κάνει σκέψεις για αντάρτικο ψηφοδέλτιο και λέει ότι περιμένει τις επίσημες αποφάσεις. «Τι άλλο να κάνω; Να τους κρατήσω... μούτρα;» προσθέτει. Να σημειωθεί ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Γ. Πεταλωτής ρωτήθηκε χθες αν ο κ. Φασούλας συγκεντρώνει τα καλά στοιχεία που πρέπει να έχουν οι αντιπεριφερειάρχες. «Είναι θέμα επιλογής. Εχω πει και στο παρελθόνότι γίνονται διεργασίες, οι οποίες κατατείνουν στο να υπάρχουν τα καλύτερα ψηφοδέλτια, έτσι ώστε να δώσουμε την ευκαιρία στον ελληνικό λαό να επιλέξει ανθρώπουςοι οποίοι είναι ικανοί, πιστεύουν στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και θέλουν να προσφέρουνμέσα από αυτήνστο κοινωνικό σύνολο» απάντησε.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=360249&dt=13/10/2010#ixzz12DsNdlsG

Δεν υπάρχουν σχόλια: