Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠ.ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ Ι.ΣΦΥΡΗ

Φίλες και φίλοι,
Σκεφτόμουν αν θα έπρεπε να γράψω τη παρακάτω επιστολή. Ίσως κάποιοι το θεωρήσουν ψηφοθηρία.
Αλλά από την άλλη ήθελα να ξέρουν οι φίλοι μου, οι γνωστοί μου, για την υποψηφιότητα μου ως δημοτικού συμβούλου στον διευρυμένο Δήμο Πολυγύρου.
Δέχτηκα πριν αρκετό καιρό την πρόταση του νυν δήμαρχου, κυρίου Θωμά Καπλάνη, ο όποιος έδειξε ότι πιστεύει σε μένα και στην αγάπη μου για τον Πολύγυρο. Ζήτησε λοιπόν τη βοήθεια μου, ζήτησε να υπηρετήσω τον τόπο μας...
 κάτι που δύσκολα θα μπορούσα να αρνηθώ.
Την πρόταση βέβαια τη σκέφτηκα αρκετά, ρώτησα φίλους, κολλητούς πως τους φαίνεται σαν ιδέα και όλοι μου είπαν να συνεχίσω.

Η καλύτερη συνταγή λένε για να βγεις δημοτικός σύμβουλος είναι να πηγαίνεις στους γάμους, στις κηδείες και στα πανηγύρια και να υπόσχεσαι ότι θα κάνεις πολλά ρουσφέτια.

Όποιος μέχρι σήμερα εφάρμοσε πιστά την συνταγή αυτή σίγουρα είχε το αποτέλεσμα που ήθελε σε εκλογικές αναμετρήσεις. Τα παραδείγματα πολλά δίπλα μας και σε ημερήσια επανάληψη. Για μια φωτογραφία, για μια χειραψία και με μόνο προσόν την υποκρισία, ‘’εκλεκτοί’’ έχουν το μεγαλύτερο κέρδος χωρίς το παραμικρό κόστος.

Ενόψει των εκλογών της 7ης Νοέμβρη, ούτε τα παραπάνω πρόκειται να πράξω, αλλά επίσης ούτε διαφημιστικό υλικό πρόκειται να βγάλω, ούτε βιογραφικά θα εμφανίσω, ούτε ζωγραφιστές και πολύχρωμες σκάλες ανέβηκα ή πρόκειται να ανεβώ.

Το ίδιο συνιστώ να κάνουν και οι υπόλοιποι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι. Στις μικρές κοινωνίες όπου ζούμε όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Γνωρίζει ο συνδημότης μας το χαρακτήρα των περισσοτέρων υποψηφίων. Ή νομίζει ότι τον γνωρίζει, όταν υπάρχουν οι ‘’εκλεκτοί’’ με προσωπίδες και συμπεριφορές όπως τις παραπάνω, μόνο για το θεαθήναι.

Ο κόσμος έχει κουραστεί με το πλήθος φυλλαδίων που κυκλοφορούν τις εβδομάδες προ εκλογών. Περισσότερο ρυπαίνουν, παρά βοηθούν τους συνδημότες μας στη λήψη της απόφασης για το ποιους θα ‘’σταυρώσουν’’ στα πολυπληθή ψηφοδέλτια.

Εμένα σαν Γιάννη, το μόνο που με νοιάζει είναι το καλό του τόπου στον όποιο ζω και εργάζομαι. Στον οποίο ζείτε και εργάζεστε και οι περισσότεροι από σας.31 χρόνια γνωρίζω τον Πολύγυρο απέξω και ανακατωτά. Δεν είμαι περαστικός. Εδώ ζω, εδώ δραστηριοποιούμαι.

Γνωρίζω τα καλά του, γνωρίζω και τα κακά του. Και ειδικά αυτά τα τελευταία , ενώ τα ξέρουμε, δεν δείχνουμε πάντα ενδιαφέρον να τα λύσουμε. Ίσως γιατί δεν ακούγεται η φωνή μας εκεί που πρέπει.

Ως νέοι πρέπει και μπορούμε να αλλάξουμε την νοοτροπία μας. Πρέπει να αγωνιστούμε για την ποιότητα της ζωής μας. Για ένα Πολύγυρο όπου η καθημερινότητα θα βελτιώνεται συνεχώς, όπου οι πολίτες θα ζουν το όραμα της ανθρώπινης πόλης, όπου η τρίτη ηλικία θα βρει επιτέλους την φροντίδα και τη συμπαράσταση που της αξίζει, όπου τα παιδιά θα μεγαλώνουν σε ένα τόπο χωρίς ελλείψεις, σε ένα τόπο που θα τους δίνεις χαρά. Νιώθω ότι έχω αποκομίσει σημαντική εμπειρία ύστερα από τόσα χρόνια εθελοντικής εργασίας για τα κοινά και έχω την θέληση να καταθέσω αυτή την ενέργεια στη πόλη μας.

Αν το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας δίνει μια επιπλέον δυναμική στον τρόπο επίλυσης των προβλημάτων, αν με τη συμμετοχή του κάποιος σε αυτό, μπορεί να εκφράζει τις γνώμες, τα προβλήματα των συμπολιτών του, να επιζητά λύσεις σε αυτά, θα ήθελα να συμμετέχω και εγώ στο επόμενο ΔΣ του Διευρυμένου Δήμου μας.

Για να γίνει αυτό βέβαια χρειάζεται έμπρακτα η υποστήριξη αυτών που τόσα χρόνια με γνωρίζουν, γνωρίζουν ότι είμαι άνθρωπος των πράξεων και όχι των λόγων και το κυριότερο πιστεύουν ότι μπορώ να βοηθήσω. Άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο.

Το όνομα μου θα βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα πολυπληθή ψηφοδέλτια των εκλογών της Κυριακής 7 Νοέμβρη.

Αν πιστεύετε ότι μπορώ να βοηθήσω τον τόπο μας, με νέες ιδέες, να εκφράζω και να ζήτω λύσεις στα προβλήματα μας, θα χαρώ πολύ να έχω την στήριξη σας.





Φιλικά και Πολυγυρινά



Σφυρής Δ. Ιωάννης

Υ.Γ. Ενόψει εκλογών θα ήθελα να γνωρίζω προβλήματα που απασχολούν την καθημερινότητα σας στον ευρύτερο Δήμο Πολυγύρου. Επίσης τις προτάσεις και σκέψεις σας για ένα καλύτερο Δήμο. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου ηλεκτρονικά με e-mail στο : ioannissfyris@yahoo.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια: