Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟ ΓΕΛ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ

Σε κατάληψη του σχολικού κτιρίου έχουν προχωρήσει από τη Δευτέρα 18 του μηνός οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Ν. Μουδανιών, προβάλλοντας κυρίως θεσμικά αιτήματα αλλά και αιτήματα σωστότερης λειτουργίας του Δημόσιου Σχολείου.

ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ
Οι μαθητές ζητούν:
• Επαναφορά της πρόσθετης διδακτικής στήριξης σε όλα τα δημόσια εκπαιδευτικό κέντρα της Ελλάδας.
• Μέσα από μια δημοκρατική διαδικασία συνεργασίας ανάμεσα στη μαθητική κοινότητα και στο σύλλογο των καθηγητών να δίνεται η δυνατότητα στο εκπαιδευτικό σύστημα να βελτιώνεται, καθώς πλέον οι καθηγητές, όπως και οι μαθητές, θα κρίνονται με βάση την εκπαιδευτική τους ικανότητα.
• Η τυποποίηση ίσως είναι το γενικότερο πρόβλημα της παιδείας της Ελλάδας, που δεν προωθεί κανένα χάρισμα ή γενικότερα ταλέντο κάποιου μαθητή και δεν καθιστά...
 επίσης ικανό κανέναν να ενεργεί με μεγαλύτερη αυτονομία, περισσότερη κρίση και υπευθυνότητα, αλλά προωθεί αντιπαιδαγωγικές μεθόδους εκπαίδευσης, όπως η αποστήθιση, η στείρα γνώση και κάθε τι άλλο που χρησιμεύει μόνο για τη λανθασμένη εισαγωγή σε μετέπειτα από το λύκειο εκπαιδευτικά κέντρα. • Ολοκλήρωση των διαδικασιών εντός του χρονικού ορίου που ορίζει η σύμβαση.
• Άμεση επίλυση του τωρινού στεγαστικού προβλήματος των Ν. Μουδανιών μέχρι την ανέγερση του νέου κτιρίου.
• Άμεση παραλαβή σχολικών βιβλίων. Έχει ήδη χαθεί σημαντικός χρόνος, λόγω έλλειψης σχολικών βιβλίων.





ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Ο σύλλογος των καθηγητών, παρότι διαφωνεί με τη μορφή αγώνα των μαθητών, συμμερίζεται τα αιτήματά τους με το παρακάτω Ψήφισμα:

«Ο Σύλλογος Διδασκόντων ΓΕΛ Ν. Μουδανιών, παρά το ότι διαφωνεί με τη μορφή του αγώνα που επέλεξαν οι μαθητές του, η οποία πρέπει να απoτελεί την κορύφωση της κλιμάκωσης των δημοκρατικών κινητοποιήσεων και όχι την απαρχή τους, συμμερίζεται και υποστηρίζει τα αιτήματα των μαθητών του για σεβασμό στο δικαίωμα ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητάς τους μέσα από τη συνταγματικά κατοχυρωμένη δημόσια εκπαίδευση. Οι εκάστοτε κυβερνητικές πολιτικές βάλλουν, κυρίως, και υποβαθμίζουν με σκοπιμότητες το χώρο του δημόσιου σχολείου, με πολλαπλές συνέπειες, τις οποίες υφίσταται τελικά η ελληνική κοινωνία».

Άγγελος Βαγγλής

gnomihalkidikis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: