Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Έχασε την όρασή του, λόγω της… αργίας της Καθαράς Δευτέρας!!!

Από τον Άννα στον Καϊάφα έστελναν, επί μέρες, οι διοικήσεις των νοσοκομείων Κατερίνης, ΑΧΕΠΑ και Παπαγεωργίου, πολίτη ο οποίος είχε υποστεί αποκόλληση αμφιβληστροειδούς, μέχρι που παρουσίασε ολική απώλεια από το δεξιό του οφθαλμό.
Μάλιστα όπως καταγγέλλει στη μήνυση που κατέθεσε, στο ΑΧΕΠΑ του είπαν, παρότι η διάγνωση έδειξε πως πρέπει να γίνει άμεσα χειρουργική επέμβαση, πως… λόγω της αργίας της Καθαράς Δευτέρας δεν μπορεί να γίνει! Και του...
συνέστησαν να… περάσει μετά τις Απόκριες!!!
Ο Γολγοθάς
Όλα ξεκίνησαν πριν από 5 ημέρες, όταν ο Ιωακείμ Σφενδάμης, κάτοικος Κατερίνης, παρουσίασε παθολογική κλινική συμπτωματολογία και δη θολή όραση – αιφνίδια θόλωση όρασης από το δεξιό του οφθαλμό, συμπτωματολογία η οποία δεν υποχώρησε ως προς την ένταση και την εμφάνισή της, με αποτέλεσμα να επέλθει προοδευτική με την πάροδο των ημερών έκπτωση της όρασής του από τον δεξιό οφθαλμό και την Τετάρτη 22/02/2012 να παρουσιάσει ολική απώλεια όρασης από τον δεξιό του οφθαλμό!
Ο άτυχος πολίτης θα χειρουργηθεί την Παρασκευή ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες μας, έχει ήδη κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά στην εισαγγελία Θεσσαλονίκης απ΄ τον πληρεξούσιο δικηγόρο του, τον γνωστό ποινικολόγο Νίκο Διαλυνά.
Διαβάστε την μηνυτήρια αναφορά που εξασφάλισε το kentrinews.gr:

ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
του
Ιωακείμ Φωτιάδη του Ιωάννη, κατοίκου Σφενδάμης Ν. Πιερίας.
ΚΑΤΑ
Παντός υπευθύνου υφ’ οιανδήποτε μορφής συμμετοχής στις τελούμενες σε βάρος μου άδικες, παράνομες, αξιόποινες και αμελείς πράξεις και παραλείψεις.
Θεσσαλονίκη, 23/02/2012
Ονομάζομαι Ιωακείμ Φωτιάδης του Ιωάννη και κατοικώ στη Σφενδάμη Ν. Πιερίας.
Πριν 5 ημέρες παρουσίασα παθολογική κλινική συμπτωματολογία και δη θολή όραση – αιφνίδια θόλωση όρασης από το Δεξιό μου οφθαλμό, συμπτωματολογία η οποία δεν υποχώρησε ως προς την ένταση και την εμφάνισή της, με αποτέλεσμα να επέλθει προοδευτική με την πάροδο των ημερών έκπτωση της όρασής μου από τον δεξιό οφθαλμό και την Τετάρτη 22/02/2012 να παρουσιάσω ολική απώλεια όρασης από τον Δεξιό μου οφθαλμό.
Την ίδια ημέρα, ήτοι την Τετάρτη 22/02/2012, μετέβην στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης με τη συνδρομή και συνοδεία του γείτονά μου Χαράλαμπου Γερακόπουλου, επειδή διαμένω μόνος μου.
Πραγματοποιήθηκε την ίδια ημέρα, Τετάρτη 22/02/2012, εισαγωγή μου στην Οφθαλμολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης, όπου και υπεβλήθην σε Βυθοσκόπηση, το πόρισμα της οποίας κατέδειξε ότι είχα υποστεί Αποκόλληση Αμφιβληστροειδούς με συνοδό γιγαντιαία ρωγμή στο Δεξιό Οφθαλμό και δη
«Αποκόλληση αμφιβληστροειδούς ΔΟ (Δεξιού Οφθαλμού) ανωτέρα από τη 10η ως την 2η ώρα με γιγαντιαία ρωγμή στην 12η ώρα».
Στην με αυτή δε ημεροχρονολογία Γνωμάτευση της Οφθαλμολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης αναφέρονται κατ’ αντιγραφή τα ακόλουθα:
«ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
3η Υ.ΠΕ, ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
ΚΛΙΝΙΚΗ/ΤΜΗΜΑ ΟΦΘ/ΚΗ
Φωτιάδης Ιωακείμ
Αναφέρει από 5ημέρου αιφνίδια θόλωση όρασης Δ.Ο. και έναρξη μυιοψιών. Εν συνεχεία επήλθε προοδευτική έκπτωση του οπτικού πεδίου κατώτερα με κατεύθυνση προς τα πάνω.
VΔΟ – ΑΚΧ (στο ανώτερο οπτικό πεδίο)
ΠΔ.Ο. – 9mmHg Α=50μμ.
Βυθοσκόπηση: Αποκόλληση αμφιβληστροειδούς Δ.Ο. ανωτέρα από τη 10η ως την 2η ώρα με γιγαντιαία ρωγμή στην 12η ώρα.
Παραπέμπεται για αντιμετώπιση.
ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΣ ΙΑΤΡΟΣ
ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ».
Οι ιατροί της Οφθαλμολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης που επελήφθησαν του περιστατικού μου, μου τόνισαν ότι η κατάσταση της υγείας μου και δη η βλάβη που παρουσίαζα στον Δεξιό Οφθαλμό μου, έχρηζε περαιτέρω εξειδικευμένης αντιμετώπισης και με παρέπεμψαν στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης, το οποίο και εφημέρευε την 22/02/2012.
Περί ώρα 18:00΄ της ιδίας ημέρας 22/02/2012 προσήλθα συνοδεία του γείτονά μου Χαράλαμπου Γερακόπουλου στην Οφθαλμολογική Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «ΑΧΕΠΑ.
Μετά την υποβολή μου σε εξετάσεις και οι ιατροί του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης επιβεβαίωσαν τη διάγνωση των ιατρών του Νοσοκομείου Κατερίνης και δη την ύπαρξη Αποκόλλησης του Αμφιβληστροειδούς και μου τόνισαν την ανάγκη να υποβληθώ σε άμεση χειρουργική επέμβαση.
Στην ερώτηση μου πότε θα λάβαινε χώρα η εν λόγω χειρουργική επέμβαση μου διευκρίνισαν ότι λόγω της επερχόμενης αργίας της Καθαράς Δευτέρας 27/02/2012 δεν ήταν δυνατόν να πραγματοποιηθεί η εν λόγω χειρουργική επέμβαση και μου ζήτησαν να προσέλθω εκ νέου την Τετάρτη 29/02/2012 και αν ούτε τότε ήταν εφικτή η υποβολή μου σε χειρουργική επέμβαση, να επανέλθω την 05/03/2012.
Μου τόνισαν όμως ότι λόγω του κατεπείγοντος της καταστάσεώς μου καλύτερα θα ήταν να μεταβώ στο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου, το οποίο εφημέρευε την 23/02/2012 με την προοπτική φυσικά να υποβληθώ εκεί στην απαραίτητη και επείγουσα όπως μου τόνισαν χειρουργική επέμβαση αντιμετώπισης αποκόλλησης αμφιβληστροειδούς Δεξιού Οφθαλμού.
Στην δε με ημερομηνία 22/02/2012 Ιατρική Γνωμάτευση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ αναφέρονται κατ’ αντιγραφή τα ακόλουθα:

«ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΑΧΕΠΑ
Όνομα ασθενή: Φωτιάδης Ι.
Διεύθυνση:
RP 101 29/2/12
Αποκόλληση Αμφιβληστροειδούς (Ανώτερη με συμμετοχή ώχρας)
U2 = H/M
Θεσσαλονίκη 22/2/12».
Την 22/02/2012 διανυκτέρευσα σε φιλικό μου σπίτι στην πόλη της Θεσσαλονίκης και τις πρωινές ώρες της 23/02/2012 και δη περί ώρα 08:30΄ πρωινή συνοδεία της οικογενειακής μου φίλης Κας Ελένης Φωτιάδου μετέβην στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Παπαγεωργίου», όπου μετά την υποβολή μου σε εξετάσεις, οι ιατροί του εν λόγω νοσηλευτικού ιδρύματος διέγνωσαν επίσης αποκόλληση αμφιβληστροειδούς στον Δεξιό μου Οφθαλμό με γιγάντια ρωγμή σε αυτόν και με παρέπεμψαν στην Οφθαλμολογική Κλινική του εν λόγω Νοσοκομείου.
Στην με ημερομηνία 23/02/2012 Ιατρική Γνωμάτευση του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου αναφέρονται κατ’ αντιγραφή τα ακόλουθα:
«ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
“ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ”
Θεσσαλονίκη 23/02/2012
Ανώτερη αποκόλληση αμφιβληστροειδούς δεξιού οφθαλμού 9η – 3η ώρα με γιγαντιαία ρωγμή 10η – 12η ώρα (mascula off) ΔΟ. Χρήζει χειρουργικής αντιμετώπισης.
VΔΟ = ΑΚΧ στο ανώτερο οπτικό πεδίο.
Γ.Ν. “ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ”
ΤΜΗΜΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ
ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΟ».

Η ιατρός που με εξήτασε στην Οφθαλμολογική Κλινική του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου επιβεβαίωσε τη διάγνωση και τόνισε την άμεση και επείγουσα ανάγκη να υποβληθώ σε χειρουργική επέμβαση.
Στην εύλογη ερώτησή μου πότε θα πραγματοποιείτο η εν λόγω επέμβαση μου ζήτησε λίγο χρόνο, προκειμένου να συνεννοηθεί με το Διευθυντή της Οφθαλμολογικής Κλινικής.
Μετά την πάροδο ολίγης ώρας, έκπληκτος την άκουσα να μου ανακοινώνει ότι, καίτοι η επέμβαση, στην οποία πρέπει να υποβληθώ, είναι επείγουσα λόγω της υφιστάμενης σοβαρής βλάβης στο κέντρο του αμφιβληστροειδούς και του συνακόλουθου σοβαρού κινδύνου να απολέσω τον Δεξιό μου Οφθαλμό, ο Διευθυντής της Οφθαλμολογικής Κλινικής είπε ότι δε μπορούσε να πραγματοποιηθεί αυτή, επειδή λόγω της απεργίας των Ιατρών του ΕΣΥ που πραγματοποιείτο την ίδια ημέρα 23/02/2012, όλες οι προγραμματισμένες για την ίδια ημέρα χειρουργικές επεμβάσεις είχαν μετατεθεί χρονικά.
Μας συνέστησε δε να μεταβούμε σε άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα, όπου θα μπορούσα να υποβληθώ στην εν λόγω επείγουσα χειρουργική επέμβαση.

ΕΠΕΙΔΗ τελούνται σε βάρος μου άδικες, παράνομες, αξιόποινες και αμελείς πράξεις και παραλείψεις.
Ενόψει των ανωτέρω εκτεθέντων
1ον) Καταμηνύω κάθε υπεύθυνο υφ’ οιανδήποτε μορφής συμμετοχής στις τελούμενες σε βάρος μου άδικες, παράνομες, αξιόποινες και αμελείς πράξεις και παραλείψεις, μεταξυ άλλων για πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης, Έκθεση, παράβαση καθήκοντος,
2ον) Αιτούμαι Κύριε Εισαγγελεύ
Όπως προβείτε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, προκειμένου να υποβληθώ σε άμεση χειρουργική επέμβαση προς αντιμετώπιση της εκδηλωθείσης στον Δεξιό μου Οφθαλμό Αποκόλλησης Αμφιβληστροειδούς και συνοδού γιγαντιαίας ρωγμής στον Δεξιό Οφθαλμό λόγω του κατεπείγοντος της παθήσεώς μου και του συνακόλουθου κινδύνου που αντιμετωπίζω να απολέσω τον Δεξιό μου Οφθαλμό, αλλά και να επηρεαστεί επί τα χείρω η όρασή μου και στον αριστερό μου οφθαλμό.
3ον) Δηλώνω δε με την παρούσα Μηνυτήρια Αναφορά μου Παράσταση Πολιτικής Αγωγής κατά Παντός υπευθύνου υφ’ οιανδήποτε μορφής συμμετοχής στις τελούμενες σε βάρος μου άδικες, παράνομες, αξιόποινες και αμελείς πράξεις και παραλείψεις, για μεν τους Δημοσίους Υπαλλήλους προς υποστήριξη της Κατηγορίας, για δε τους ιδιώτες για ποσό 44 ευρώ ως αποζημίωση προς αποκατάσταση της ηθικής βλάβης που υπέστην και υφίσταμαι ακόμη, με επιφύλαξη αιτήσεως μείζονος ποσού από τα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: