Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Επιστολή παραίτησης, προς τον πρόεδρο της Βουλής, του Αργύρη Λαφαζάνη από το αξίωμα του Βουλευτή

Κύριε Πρόεδρε,
Σε συνέχεια της χθεσινής μου επιστολής προς τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, την οποία επισυνάπτω, υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του βουλευτή Χαλκιδικής.
Αγαπητέ πρόεδρε,
Έκανα αυτό που αποτελούσε πάγια άποψη μου αλλά και δημόσια δέσμευσή μου ότι... αν έφθανε η στιγμή να διαφωνήσω με την παράταξη μου δεν θα υπήρχε άλλη σκέψη από την παραίτησή μου. Κατανοώ βεβαίως και δικαιολογώ την θέση της παράταξης μας μπροστά στον υπαρκτό κίνδυνο της χρεοκοπίας με τις φοβερές συνέπειές της.

Η προσωπική μου στάση υπαγορεύθηκε από ζητήματα αρχής και από την ανάγκη να αναδειχθεί ότι εξαναγκαζόμαστε να ενεργήσουμε με τρόπο αντίθετο με τα πιστεύω μας.
Σας ευχαριστώ για τη σωστή και ανθρώπινη συνεργασία μας και σας διαβεβαιώνω ότι θα είμαστε μαζί και για την στήριξη των δημοκρατικών θεσμών, αλλά και για να υπηρετήσουμε τις αρχές και τα ιδανικά της παράταξής μας για το συμφέρον της χώρας και του λαού μας.

          Με τιμή
Αργύρης Λαφαζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: