Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Πρόβλεψη Στάθη Παναγούλη: Ειδικό δικαστήριο ή θάνατος για όσους υπέγραψαν τα μνημόνια

To Στίγμα: Έχουμε ξεφύγει εντελώς!!!
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στάθης Παναγούλης κατά την διάρκεια ενός εμπρηστικού παραληρήματος στην Ολομέλεια της Βουλής, προέβλεψε ειδικό δικαστήριο ή θάνατο για όσους υπέγραψαν τα μνημόνια.
Συγκεκριμένα, ο βουλευτής κατά την διάρκεια της τοποθέτησής για τον κρατικό προϋπολογισμό σημείωσε ότι αν το πολιτικό σύστημα επιθυμεί να «βρει τα κλεμμένα» τότε «πρέπει να ψαχτούμε όλοι εμείς εδώ μέσα» και συμπλήρωσε πως όσοι έχουν υπογράψει τα μνημόνια πρέπει : «να παρακαλάτε να περάσετε από ειδικό δικαστήριο. Αυτό σας εύχομαι και εγώ προσωπικά, παρά να βρείτε ορισμένοι από εσάς το τέλος του πρεσβευτή των ΗΠΑ πριν λίγους μήνες στη Λιβύη. Καλή σας τύχη».
Αναλυτικότερα η δήλωση του κ. Παναγούλη από το βήμα της
Βουλής ήταν: «Αυτοί που κυβερνάνε σήμερα, δεν είναι τίποτε άλλο, είναι εκπρόσωποι κυβερνήσεων υποταγής στα διαπλεκόμενα συμφέροντα, συνένοχοι για το πάρτι του Χρηματιστηρίου και των Ολυμπιακών Αγώνων.
Μήπως είναι στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ όσοι σχετίστηκαν με αυτά; Μήπως έχετε το θράσος να πείτε πως δεν γνωρίζετε τους υπεύθυνους των εταιρειών ENERGA και ΗΕLLAS POWER; Δικά σας στελέχη ήταν, κύριοι της Νέας Δημοκρατίας, που πήραν περισσότερα από 200 εκατομμύρια. Έκλεψαν και τα πήγαν στο εξωτερικό. Ή μήπως, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ήμουν εγώ ο συνεταίρος του Λαυρεντιάδη; Τον ξέρουμε τον συνεταίρο του Λαυρεντιάδη και τον ξέρετε…
Εάν θέλετε πράγματι, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, να βρούμε τα κλεμμένα, ας ψαχτούμε πρώτα εμείς εδώ μέσα από το 74’ μέχρι σήμερα, τι είχαμε και τι έχουμε. Όλα στο φως. Δεν το τολμάτε όμως. Να παρακαλάτε, αυτό είναι μια προσωπική μου άποψη που θα πω τώρα, τελειώνοντας, κυρία Πρόεδρε, και δεν έχει καμία σχέση ο ΣΥΡΙΖΑ ούτε ο Τσίπρας, γιατί ό,τι γίνεται το κάνει ο Τσίπρας, το κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, έχω δικαίωμα να πω την προσωπική μου άποψη- κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, που υπογράψατε τα μνημόνια να περάσετε από ειδικό δικαστήριο. Αυτό σας εύχομαι και εγώ προσωπικά, παρά να βρείτε ορισμένοι από εσάς το τέλος του πρεσβευτή των ΗΠΑ πριν λίγους μήνες στη Λιβύη. Καλή σας τύχη.

Πηγή:Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: