Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Μαδά τη μαργαρίτα ο Ρομπόπουλος

Μεταξύ της παραίτησης και της ανεξαρτητοποίησης αμφιταλαντευόταν ώς αργά χθες το βράδυ ο Θωμάς Ρομπόπουλος.
Ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ θα ανακοινώσει σήμερα, εκτός απροόπτου, εάν θα περάσει στο κλαμπ των ανεξάρτητων βουλευτών ή θα παραδώσει την έδρα του παραιτούμενος από το βουλευτικό αξίωμα. Το μόνο που απέκλεισε χθες ...μιλώντας στη «Θ» είναι να παραμείνει στην Κοινοβουλευτική ομάδα του κυβερνώντος κόμματος και να υπερψηφίσει το υπό συζήτηση πολυνομοσχέδιο. «Έχω αποφασίσει να μην ψηφίσω το πολυνομοσχέδιο», δήλωσε υπενθυμίζοντας ότι είχε διαφωνήσει και με πολλές πτυχές του μεσοπρόθεσμου, «αλλά τελικώς εξαναγκάστηκα να το ψηφίσω, γιατί δεν μπορούσα να αναλάβω το βάρος να πτωχεύσει η χώρα μου», τόνισε. Δικαιολογώντας την αναποφασιστικότητά του ο κ. Ρομπόπουλος είπε ότι καθημερινά λαμβάνει τελείως αντικρουόμενα μηνύματα από τους ψηφοφόρους του. «Όσοι έμαθαν την πρόθεσή μου να παραιτηθώ μου λένε ότι ‘είναι μία τίμια εξήγηση’, άλλοι πάλι λένε ‘εμείς σε ψηφίσαμε, για να μας στηρίξεις, για να μην περάσουν τέτοιες πολιτικές’ και με παροτρύνουν να ανεξαρτητοποιηθώ». Ο βουλευτής Θεσσαλονίκης συνομίλησε με πολλούς από τους φίλους και ψηφοφόρους του το Σαββατοκύριακο και ανέφερε ότι σήμερα θα ανακοινώσει την τελική απόφασή του. «Ουδείς με αναζήτησε», ήταν η απάντησή του στο ερώτημα της «Θ» εάν από το Μέγαρο Μαξίμου ή την ηγεσία της Κ.Ο. έγινε προσπάθεια να μεταπειστεί. Πάντως τοπικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, το οποίο συνομίλησε μαζί του, είπε στη «Θ» ότι «η εκτίμηση που αποκόμισα είναι ότι ο Θωμάς βρίσκεται εγγύτερα προς την ανεξαρτητοποίηση παρά στην παραίτηση». 

Μεταστροφή

Το θέμα της παραίτησής του το άνοιξε ο ίδιος μιλώντας την Παρασκευή στο Ράδιο Θεσσαλονίκη. «Θα παραιτηθώ και θα πάρει τη θέση μου ο επόμενος βουλευτής. Αυτή είναι η σκέψη μου. Τη Δευτέρα θα αποφασίσω και θα καταθέσω την παραίτησή μου. Δεν μπορώ να είμαι σε μία Βουλή όπου δεν μπορώ να αποφασίσω και να λειτουργώ εξαναγκαστικά και να λένε ή το ψηφίζεις αυτό ή αλλιώς σε πτωχεύω. Θα παραιτηθώ και θα παραδώσω την έδρα μου στον επόμενο. Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω άποψη, είναι ειλημμένη και τελεσίδικη απόφαση», είχε δηλώσει ο κ. Ρομπόπουλος.
Σε περίπτωση πάντως παραίτησης του βουλευτή τη θέση του θα κληθεί να καταλάβει η Βούλα Τεκτονίδου. Πρώτος επιλαχών βουλευτής με 15.073 σταυρούς ήταν ο πρόωρα εκλιπών Νίκος Γιαννόπουλος. Η κ.  Τεκτονίδου είχε λάβει 15.027 σταυρούς και ακολουθεί με 14.324 η Μαρία Ακριβοπούλου. Η κυρία Τεκτονίδου απέφυγε χθες να κάνει οποιαδήποτε δήλωση, καθώς αναμένει την οριστική απόφαση του κ. Ρομπόπουλου. Ωστόσο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ που συνομίλησε μαζί της μεταφέρει την εντύπωση ότι, «εάν υπάρξει παραίτηση, εκείνη θα διαβεί το κατώφλι της Βουλής».

makthes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: