Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΚΡΙΘΗΚΕ ΝΟΜΙΜΗ Η ΑΠΟΛΥΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ FACEBOOK

Νόμιμη κρίθηκε απ’ το Πρωτοδικείο της Αθήνας η απόλυση χωρίς αποζημίωση νεαρής υπαλλήλου αεροπορικής εταιρείας λόγω της καθημερινής ενασχόλησής της με το Facebook και άλλες ιστοσελίδες με αποτέλεσμα να παραμελεί την εργασία της παρά τις παρατηρήσεις που της είχαν γίνει και την απαγόρευση από το 2008 στους υπαλλήλους να επισκέπτονται το διαδίκτυο για ζητήματα που δεν σχετίζονται με τη δουλειά τους.
Με απόφαση του Πρωτοδικείου της Αθήνας .....απορρίφθηκε η αγωγή της υπαλλήλου με το σκεπτικό ότι η καταγγελία της σύμβασης εργασίας από την εργοδότρια εταιρεία ήταν νόμιμη και έγινε για σπουδαίο λόγο αφού «πραγματικό κίνητρο της καταγγελίας ήταν η πλημμελής και μη προσήκουσα άσκηση των συμβατικών υποχρεώσεων της εργαζομένης, η οποία δημιουργούσε προβλήματα στην ομαλή και αποδοτική άσκηση της εργασίας και στις ανάγκες της επιχείρησης και επέφερε ακολούθως κλονισμό της εμπιστοσύνης της εργοδότριας στο πρόσωπό της, εκ του οποίου εξέλιπε το απαιτούμενο πνεύμα συνεργασίας».

Η υπάλληλος εργαζόταν στην αεροπορική εταιρία από το 1989 και όπως αναφέρει η ίδια έως το 2008 έπαιρνε και μπόνους για την απόδοσή της στον τομέα κρατήσεων θέσεων. Τα πράγματα όμως άλλαξαν το Μάϊο του 2009, οπότε η υπάλληλος έλαβε επιστολή από τον γενικό διευθυντή της αεροπορικής εταιρείας με την οποία της γίνονταν συστάσεις πως παραμελεί τα καθήκοντά της .Επίσης, στην επιστολή αναφερόταν ότι στις 29.4.2009 εντοπίστηκε από τον γενικό διευθυντή και τον διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας να επισκέπτεται ιστοσελίδα στο Facebook και την προειδοποιούσε ότι αν συνεχίσει την «αντισυμβαστική συμπεριφορά της» θα έληγε η συνεργασία τους.

Η υπάλληλος κατήγγειλε πως οι κινήσεις αυτές ήταν πράξεις «εκδίκησης εναντίον της νόμιμης αντίδρασης» για τη στάση της κατά το παρελθόν ως προς την αλλαγή των μισθολογικών κλιμακίων των απασχολουμένων στην εταιρεία και τη διαμόρφωση της ετήσιας αύξησης των αποδοχών».

Σύμφωνα με τις μαρτυρικές καταθέσεις (όπως αναφέρει η απόφαση) η υπάλληλος γενικώς δημιουργούσε προβλήματα (καθυστερούσε να προσέλθει στην εργασία της, ενώ την ώρα της δουλειάς ελάμβανε συχνά προσωπικές κλήσεις συγγενών και φίλων κλπ) .Ήδη από το 2008 η εταιρία είχε στείλει mail που απαγόρευε στο προσωπικό της να επισκέπτεται το Facebook,και γενικώς ιστοσελίδες με άσχετο περιεχόμενο απ΄την δουλειά τους. 
zougla.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: