Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ: ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΟΟΟΟΣΟ ΣΕΞ!!!!


Ενώπιος ενωπίω με τον... εχθρό, την κεντροαριστερή εφημερίδα Repubblica, ήλθε ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι προς «αποκατάσταση της αλήθειας» με φόντο το πόρισμα των εισαγγελικών αρχών για το σκάνδαλο Ρούμπιγκεϊτ.

«Είμαι 75 ετών και έστω και αν είμαι λίγο άτακτος, 33 γυναίκες μέσα σε δύο μήνες .....μου φαίνεται υπερβολή ακόμα και για έναν 30άρη» λέει ο Καβαλιέρε. Επιμένει ότι πάντα είχε στο πλευρό του τη... μυστηριώδη μνηστή του, και όπως λέει εάν συνέβαιναν όλα αυτά «θα του είχε βγάλει τα μάτια». Και παρομοιάζει τη «δράση» του με αυτήν της Caritas, της φιλανθρωπικής οργάνωσης της Καθολικής Εκκλησίας...

Ο Ιταλός πρωθυπουργός μίλησε στην εφημερίδα La Repubblica λίγες ώρες αφότου δημοσιοποιήθηκε το πόρισμα της εισαγγελίας του Μιλάνου για τις περιβόητες νύχτες του Καβαλιέρε στην «αμαρτωλή» βίλα του...... Άρκορε.

Στα δικαστικά έγγραφα αναφέρεται ότι συνολικά 33 γυναίκες -περιλαμβανομένης της Μαροκινής Ρούμπι- είχαν ερωτικές επαφές έναντι αδράς αμοιβής με τον Ιταλό πρωθυπουργό. Συγκεκριμένα για την Ρούμπι, η εισαγγελία αναφέρει ότι είχε βρεθεί ερωτικά 13 φορές με τον Μπερλουσκόνι.

Για την περίπτωση της Ρούμπι, κατά κόσμον Καρίμ ελ-Μαχρούγκ, ο Ιταλός πρωθυπουργός έχει ήδη παραπεμφθεί σε δίκη στις 6 Απριλίου με τις κατηγορίες της υποστήριξης της εκπόρνευσης ανηλίκου και της κατάχρησης εξουσίας προς συγκάλυψη της όλης υπόθεσης.

Στα εισαγγελικά έγγραφα δίνονται λεπτομέρειες σχετικά με τα πάρτι του Άρκορε. Η βραδιά άρχιζε με δείπνο, συνεχιζόταν με πάρτι 'μπούνγκα μπούνγκα' σε ένα δωμάτιο που μετατρεπόταν σε ντισκοτέκ. Οι γυναίκες, κάποιες φορές μεταμφιεσμένες, επιδίδονταν σε στριπτίζ ή ερωτικούς χορούς, άγγιζαν η μία την άλλη και αγγίζονταν από τον πρωθυπουργό.

Η βραδιά έληγε με την απόσυρση του Μπερλουσκόνι στα ιδιαίτερα δωμάτια με τη γυναίκα ή τις γυναίκες της επιλογής του.

«Είμαι πολύ μεγάλος για τέτοια»...

Απαντώντας στις ερωτήσεις της Repubblica, o Σίλβιο Μπερλουσκόνι δήλωσε ότι «δεν μπορεί να πιστέψει ότι γίνεται μια τόσο βάρβαρη χρήση της Δικαιοσύνης, με τρόπο που απέχει εντυπωσιακά από την πραγματικότητα».

«Είμαι 75 ετών, κι έστω και αν είμαι λίγο άτακτος [...] 33 κοπέλες μέσα σε δυο μήνες, μου φαίνονται υπερβολή ακόμη και για έναν 30άρη. Είναι πολύ για τον οποιονδήποτε» δήλωσε σχετικά με την εισαγγελική έκθεση και έσπευσε να προσθέσει:

«Υπάρχει και ένα εμπόδιο. Είχα πάντα δίπλα μου την αρραβωνιαστικιά μου, την οποία, ευτυχώς, κατάφερα να κρατήσω μακριά από αυτή την λάσπη. Αν, όμως, ευθυνόμουν για αυτά που λένε, θα μου είχε βγάλει τα μάτια».

Σε ό,τι αφορά τα εμβάσματα μέσω των οποίων ο λογιστής του Μπερλουσκόνι φέρεται να πλήρωσε δεκάδες γυναίκες, ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι εξήγησε ότι «ο ίδιος είναι σαν την Caritas [τη φιλανθρωπική οργάνωση της Καθολικής Εκκλησίας]. Πληρώνει τον οδοντίατρο, χειρουργικές επεμβάσεις, τα πανεπιστημιακά δίδακτρα σε όλους όσοι έχουν ανάγκη. Και είναι ευτυχισμένος που μπορεί να το κάνει».

Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι προσθέτει ότι «καμία από τις κοπέλες που εμπλέκονται στην έρευνα δεν δήλωσε ποτέ ότι έλαβε χρήματα για σεξουαλικές συνευρέσεις».

Σχετικά με τις γυναίκες που έδιναν το παρών στα πάρτι της βίλας του Άρκορε, ο Καβαλιέρε επιμένει ότι «θέλει να τις υπερασπισθεί, διότι θα περάσουν όλη την υπόλοιπη ζωή τους στιγματισμένες ως ιερόδουλες, μόνο και μόνο επειδή πήραν μέρος σε δείπνα του πρωθυπουργού, στα οποία ήταν παρόντες και έξι σερβιτόροι με τρεις μουσικούς».
http://kafeneio-gr.blogspot.com/2011/03/blog-post_17.html
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: