Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΟΚΑ...

Zougla.gr

Χαρακτηριστικοί είναι οι διάλογοι των «καταναλωτών»-χρηστών και των εμπόρων ναρκωτικών του κυκλώματος κοκαΐνης που αποκαλύπτει η zougla.gr, η οποία έχει στη διάθεσή της τις πλήρεις στιχομυθίες που έχουν απομαγνητοφωνηθεί από την ΕΛ.ΑΣ......





Υπενθυμίζεται ότι στο πελατολόγιο του κυκλώματος βρίσκονται, μεταξύ άλλων, συγγενείς πρωτοκλασάτου υπουργού της κυβέρνησης, ένα πολύ γνωστό μοντέλο και ένας ευρύτατα γνωστός μουσικός παραγωγός, που έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του ελληνικού τραγουδιού.

Ενδεικτικός είναι ο διάλογος που φέρνει στο φως η zougla.gr:

(Με «Σ» συμβολίζεται ο έμπορος ναρκωτικών και με «4339» ο αγοραστής)

Σ: Για πες μου;
4339: Να σου πω, εγώ θέλω τώρα 6, να σου αφήσω χρήματα, να σου αφήσω χρήματα, ε;
Σ: Εγώ ό,τι θες. Εγώ θα περάσω και θα τα αφήσω εκεί πέρα δεν έχω πρόβλημα.
4339: Τι είπες, τι;
Σ: Ε; Θα στα αφήσω εγώ στο ντουλάπι.
4339: Ε… ναι, απλώς ε… πέρνα αργούτσικα, δηλαδή απογευματάκι, αν μπορείς να έχει φύγει και η κα Άννα.
Σ: Ναι, ναι να μην τα έχει καθαρίσει. Ξέρω εντάξει, μη μου αγχώνεσαι θα μιλήσουμε εντάξει.
4339: Ε;
Σ: Μην αγχώνεσαι.
4339: Ε… ναι θα τα αφήσω στον Γιώργο τα χρήματα να τα βάλει εκείνος στο ντουλαπάκι
(διακοπή).
Σ: Έλα έκλεισε. Αν θες, μην αφήνεις λεφτά.
4339: Ξέρεις τι; Επειδή θα έρθει ένας άνθρωπος γύρω στις 2 με 2μισι, για να δει, για να βάψει.
Σ: Μην αφήσει λεφτά.
4339: Σίγουρα;
Σ: Πριν περάσω εγώ, θα σου πω ότι περνάω. Ναι ρε, Πέπυ, τώρα πλάκα μου κάνεις; Πριν περάσω εγώ θα σου πω, περνάω και μιλάμε αύριο εμείς εντάξει;
4339: Θέλω 6 και 100, έναν λογαριασμό άλλο.
Σ: Ναι, ναι ό,τι θέλεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια: