Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Εντυπωσιακή η παρουσία της Ελλάδας στην μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών στον κόσμο

Ιδιαίτερα αυξημένο το ενδιαφέρον αγοραστών και δικτύων διανομών για τα Ελληνικά τρόφιμα και ποτά στην μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων στον κόσμο ANUGA 2011, που γίνεται αυτές τις ημέρες στην Κολωνία.  Στην έκθεση, από Ελληνικής πλευράς συμμετέχουν πάνω από 180 επιχειρήσεις, ενώ σε αυτήν εγκαινιάστηκε και το brand  «Taste Like Greece» που αποτελεί τη νέα σήμανση του Οργανισμού για τις Εθνικές συμμετοχές, σε όλες τις εκθεσιακές εκδηλώσεις για τρόφιμα και ποτά για το 2012-2013, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΟΠΕ.
Το Ελληνικό περίπτερο εντυπωσίασε...τους εκπροσώπους των επιχειρηματιών και των ΜΜΕ και για την αισθητική του αλλά και για την ολοκληρωμένη παρουσία της Ελληνικής αποστολής που περιλάμβανε σειρά στοχευμένων δράσεων και προωθητικών ενεργειών.
«Στην δύσκολη περίοδο που περνάμε οι Ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις αποτελούν τους καλύτερους πρεσβευτές της χώρας μας τους οποίους πρέπει να στηρίξουμε περαιτέρω με δράσεις προβολής όπως “ελληνικές εβδομάδες γεύσης” που ήδη συζητάμε με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων της Κεντρικής Ευρώπης», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΕ κ. Α. Καλαμπόκης, σε δηλώσεις του σε εκπροσώπους διεθνών ΜΜΕ στα εγκαίνια της έκθεσης, στα οποία παρέστη και ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ι. Δριβελέγκας. Ο Υφυπουργός συνοδευόμενος από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού κ. Μ. Αγγελάκη, ξεναγήθηκε στα περίπτερα των Eλλήνων εκθετών και επισκέφθηκε το degustation lounge του Ελληνικού περιπτέρου, που είναι μια πρωτοβουλία για την προβολή των ελληνικών προϊόντων και τους τρόπους χρήσης τους με όχημα την Ελληνική γαστρονομία σε συνεργασία με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων της Ελλάδας (Hellenic Chef ΄s Club).
Το Ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκε τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου, και ο ευρωβουλευτής του γερμανικού Φιλελεύθερου Κόμματος, κ. Γιώργος Χατζημαρκάκης, ο οποίος εξέφρασε τη στήριξη του στις προσπάθειες του ΟΠΕ για την ενίσχυση της παρουσίας των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Παράλληλα, ο κ. Χατζημαρκάκης, συνοδευόμενος από στελέχη του Γερμανοελληνικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου (DHW), πραγματοποίησε συνάντηση με τον κ. Καλαμπόκη, όπoυ συζήτησαν συγκεκριμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή των ελληνικών προϊόντων τόσο στη Γερμανία, όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Τόνισε μάλιστα την αναγκαιότητα ύπαρξης εθνικού brand για την Ελλάδα που θα αποτελεί πιστοποίηση για τον ευρωπαίο καταναλωτή.
Να προσθέσουμε, τέλος, ότι στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκε έως σήμερα πλήθος συναντήσεων με επιχειρηματικούς ομίλους του χώρου των τροφίμων και ποτών και διανομείς, από περίπου 30 χώρες.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα Ελληνικά τρόφιμα και ποτά παρουσιάστηκε σε αυτήν την έκθεση από τις ΗΠΑ, το Ισραήλ, τη Ρωσία, την Κεντρική Ευρώπη αλλά και από αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία, η Άπω Ανατολή και άλλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: