Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Τεκτονίδου: «Θα συνεχίσουμε από όποιο μετερίζι θελήσει ο Θεός»

Ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα σχετικά με την αποδοχή η μη της βουλευτικής έδρας εφόσον παραιτηθεί όπως είπε τη Δευτέρα ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Θωμάς Ρομπόπουλος, άφησε η επιλαχούσα του ψηφοδελτίου Βούλα Τεκτονίδου μιλώντας στο SPNews.
«Αν δε δω την παραίτηση οτιδήποτε και να δηλώσω είναι περίεργο. Αν δεν έρθει η πρόταση καταρχήν θα δείξει ότι είμαι... υπερφίαλο άτομο, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά, είναι περίοδος που πρέπει πιο πολύ να σκεφτόμαστε και πολύ λιγότερο να μιλάμε αν θέλετε.
Υπηρετώ την ανεργία 28 ολόκληρα χρόνια ξέρω την πιάτσα, ξέρω γιατί είμαστε μεταξύ σφύρας και άκμονος και επειδή ζω όλη αυτήν την τραγωδία καθότι δεν υπήρξα επαγγελματίας πολιτικός στη ζωή μου, είμαι αματέρ της πολιτικής, έχω να κομίσω τη δική μου οπτική, από την πραγματική πιάτσα και όχι την εικαζόμενη».
Δε θα θέλατε να βοηθήσετε στην καταπολέμηση της ανεργίας την οποία υπηρετείτε τόσα χρόνια από το βουλευτικό στίβο;
«Πάρα πολύ θα το ήθελα, ξέρετε τι με βάζει σε πολύ προβληματισμό; Ότι με πήραν άνθρωποι που με ψηφίσανε και με συγκινεί αυτό, που λένε ότι είσαι άνθρωπος που γνωρίζεις, ότι μπορείς να βοηθήσεις, αυτό μου δίνει δύναμη και γλυκαίνει μέσα μου η εικόνα.
Γιατί δε νομίζω ότι κανένας σε αυτή τη φάση θα ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος, το κάνω με πλήρη επίγνωση του τι συμβαίνει γύρω μου, θα ήθελα δηλαδή να πάω σινεμά χωρίς να έχω πρόβλημα, να μιλάω στους ανέργους και να με πιστεύουν, θέλω αυτήν την εικόνα που έχω και αυτήν την επικοινωνία να μην παραχαραχθεί, με απόλυτη ευλάβεια να εξακολουθώ να επικοινωνώ με τον κόσμο, αυτοί είναι οι ευσεβείς μου πόθοι.
Θα συνεχίσουμε από όποιο μετερίζι θελήσει ο Θεός να συνεχίζουμε, αλλά ποτέ μη προδίδοντας το σκληρό πυρήνα των αξιών και των αρχών που με ευλάβεια υπηρέτησα χρόνια.
Είχα πει στο κόμμα μου όταν ξαφνικά μπήκα στην πολιτική «τώρα ανακαλύψατε ποια είναι η Τεκτονίδου; Και είχα πει όχι. Τώρα όμως εφόσον χρειάζομαι τώρα θα μπω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: