Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Οι συνομιλίες Μπέου - Ζαγοράκη - Μαρινάκη. Χαμός !


Nα που όλα μαθαίνονται κάποια μέρα. Θυμάστε την είδηση "Απίστευτο: Μήνυση κατά του Μαρινάκη; " (http://taxalia.blogspot.com/2011/02/blog-post_5293.html  ), όταν κάποιος από τη συνοδεία του προέδρου του Ολυμπιακού, πέταξε ένα πλέξι-γκλας και φίλαθλος του ΠΑΟΚ, του έκανε μήνυση, με αποτέλεσμα ο κ.Μαρινάκης να..
 κινδυνεύει να πάει αυτόφωρο;
Φυσικά, αυτόφωρο δεν πήγε, καθώς, όπως διαβάζουμε στις συνομιλίες......

Ο Ζαγοράκης χαρακτήρισε τον οπαδό του ΠΑΟΚ που μήνυσε τον Μαρινάκη "α..χίδι" !


Σοβαρό ζήτημα για ανώτατο δικαστικό λειτουργό και άλλους αθλητικούς παράγοντες φαίνεται να ανακύπτει από - άγνωστο ως σήμερα - απόσπασμα της δικογραφίας των στημένων αγώνων που αποκαλύπτει το «ΒΗΜΑ».



Σύμφωνα με τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες ο ανώτατος δικαστικός φέρεται, μέσω διηγήσεων άλλων, να παρεμβαίνει σε μήνυση που κατέθεσε στις 2 Φεβρουαρίου 2011, φίλαθλος του ΠΑΟΚ σε βάρος του Προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός κ. Βαγγέλη Μαρινάκη στον αγώνα ρεβάνς του Κυπέλλου, μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός (1-0 προκρίθηκε ο ΠΑΟΚ με γκολ του Σαλπιγγίδη).


Τη μήνυση είχε καταθέσει ένας οπαδός του ΠΑΟΚ επειδή ο κ. Μαρινάκης φέρεται να είχε πετάξει αντικείμενα στον αθλητικό χώρο. Στο πλαίσιο αυτής της υπόθεσης καταγράφονται τέσσερις συνομιλίες μεταξύ των Βαγγέλη Μαρινάκη, του πρώην προέδρου της ΕΠΑΕ Αθανάσιου Κανελλόπουλου, του Αχιλλέα Μπέου αλλά και του προέδρου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ. Θοδωρή Ζαγοράκη, το όνομα του οποίου πρώτη φορα εμφανίζεται στην υπόθεση.


Μεταξύ των τεσσάρων γίνεται σειρά συνενοήσεων και επαφών για την απόσυρση της μήνυσης κατά του κ. Μαρινάκη, όπου μάλιστα την πρωτοβουλία και τον ρόλο του μεσάζοντα, έχει ο Μπέος. Ομως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι σε δύο αποσπάσματα αυτών των συνομιλιών ακούγεται ο Μπέος να λέει ότι «ενημερώθηκε για αυτήν την υπόθεση από έναν ανώτατο εισαγγελέα, που είναι συγγενής του Κανελόπουλου». Ακόμη ακούγεται ο ίδιος ο Θανάσης Κανελλόπουλος να λέει ότι «προσπαθούμε να βρούμε τον εισαγγελέα που χειρίζεται την υπόθεση της μήνυσης κατά του Μαρινάκη»!


Οι Κανελλόπουλος και Μπέος αναφέρονται σε παρέμβαση που πρέπει να γίνει στον κ. Θοδωρή Ζαγοράκη από κάποιον «κύριο Καρρά». Θεωρείται ιδιαίτερα πιθανόν - παρότι δεν έχει διευκρινισθεί πλήρως - ο αναφερόμενος να είναι ο γνωστός τραγουδιστής κ. Βασίλης Καρράς που διατηρεί προσωπική φιλία με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, χωρίς φυσικά να προκύπτει κάτι επιλήψιμο από την παρέμβαση αυτή.


Εντυπωσιακές είναι ακόμη δύο συνομιλίες των Ζαγοράκη και Μπέου, οι οποίοι ανάμεσα σε κοπλιμέντα αλλά και ύβρεις μεταξύ τους επικρίνουν και οι δύο την κίνηση του οπαδού του ΠΑΟΚ.Εξαιρετικά σημαντικός είναι και ο διάλογος Μπέου - Μαρινάκη μετά το τέλος του αγώνα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός που είχε σφυρίξει ο διαιτητής Σταύρος Μάνταλος. Στη συζήτηση αυτή ακούγεται ο Μπέος να λέει στον Μαρινάκη ότι ο Μάνταλος τού... απολογήθηκε γιατί δεν ευνόησε τον Ολυμπιακό στον συγκεκριμένο αγώνα. Οπως λέει ο Μπέος «μου τηλεφώνησε ο Μάνταλος. Μου λέει ότι έπρεπε να κάνω έγκλημα, μου λέει. Θα τελείωνα με τη σφυρίχτρα», εννοώντας ότι προφανώς για να βοηθήσει την ομάδα του Ολυμπιακού θα «έπρεπε να κάνω έγκλημα». Σημειώνεται ότι και από άλλες υποκλαπείσες συνομιλίες ακούγεται ο Μπέος να μεσολαβεί προκειμένου ο Μάνταλος να ευνοήσει τον Ολυμπιακό στον συγκεκριμένο αγώνα.


Από την άλλη πλευρά ο κ. Παναγιώτης Μιχαλόλιας, δικηγόρος του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλη Μαρινάκη, ανέφερε στο «ΒΗΜΑ» ότι «ο κ. Μαρινάκης είναι απολύτως ξένος με όσα η δίωξη του καταλογίζει και εύχεται το ταχύτερον δυνατόν να κληθεί προκειμένου να διαλυθεί κάθε αμφιβολία για την αθωότητά του».


Ο πρώτος διάλογος είναι μεταξύ των Κανελλόπουλου και Μπέου το βράδυ της 2ας Φεβρουαρίου 2011 λίγο μετά το τέλος του αγώνα ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός στην Τούμπα για το Κύπελλο.


ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ: Πάρε τον Καρρά τηλέφωνο και να πάρει τον Ζαγοράκη και πες του αυτό που κάνανε είναι..., βάλανε έναν φίλαθλο να μηνύσει τον Βαγγέλη και πήγε η αστυνομία να συλλάβει τον Βαγγέλη στο αεροδρόμιο.


ΜΠΕΟΣ: Αϊ στο διάολο!


ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ: Και προσπαθούμε να βρούμε τον εισαγγελέα. Πες του είναι ντροπή αυτά που κάνουν, μεταξύ μας.


ΜΠΕΟΣ: Να μηνύσει τον Βαγγέλη; Σώπα ρε!


ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ: Πήγε ένας φίλαθλος του ΠΑΟΚ και μήνυσε τον Βαγγελη, τάχα μου για εξύβριση, και πήγε στην αστυνομία και του κάνει αυτόφωρο, και πήγαν στον Βαγγέλη και τον συλλάβανε στο αεροδρόμιο...


ΜΠΕΟΣ: Σοβαρα μιλάς;


ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ: Πάρε τον Καρρά για να μην του μιλήσω του Ζαγορακη και πες του είναι ντροπή...



Αμέσως μετά τηλεφωνεί ο Αχιλλέας Μπέος στον Θοδωρή Ζαγορακη και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος γεμάτος φιλοφρονήσεις και ύβρεις. Κι ανάμεσα στα άλλα ξεχωρίζει το ερώτημα του Ζαγοράκη προς τον Μπέο «ως τι παρεμβαίνει στην υπόθεση;».


ΜΠΕΟΣ: Θοδωρή συγχαρητήρια κατ' αρχήν για τη νίκη!


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Ελα, ρε Αχιλλέα. Τι έγινε ρε φίλε;


ΜΠΕΟΣ : Κατ' αρχήν συγχαρητήρια, δεύτερον είναι ντροπή ρε μ.... α πήγε κι έκανε μήνυση τώρα ένας φίλαθλος στον Μαρινάκη και τον πήγαν αυτόφωρο;


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ : Τελείωσε κιόλας.



ΜΠΕΟΣ: Τι τελείωσε ρε μ.... α, τον συλλάβανε στο αεροδρόμιο.


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ : Είσαι τρελός ρε;


ΜΠΕΟΣ: Εγώ είμαι τρελός; Τώρα με πήρε ο Κανελλόπουλος.


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ : Κατ' αρχήν ρε Αχιλλέα να ρωτήσω κάτι; Εσύ σαν τι;


ΜΠΕΟΣ: Εεε;


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Εσύ παίρνεις σαν τι;


ΜΠΕΟΣ: Εγώ παίρνω ότι δεν είναι σωστό, στ' αρ***ια μου αν τον συλλάβουν ή δεν τον συλλάβουν.


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Κάτσε να σου πω, εγώ
είμαι δύο λεπτά από το αεροδρόμιο και πηγαίνω εκεί πέρα. Μην μου λες εσύ μ... α τι θα κάνω...

ΜΠΕΟΣ: Εγώ σε παίρνω λοιπόν ότι δεν είναι σωστό να ξεκινήσει τέτοιο πράγμα. Θα μηνύει ο ένας τον άλλον.


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ : Μα αυτό σου λέω ρε φίλε;


ΜΠΕΟΣ: Δεν έχει νόημα...


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ : Δηλαδή εσύ εκτίθεσαι και δεν...


ΜΠΕΟΣ: Σας παίρνω, στα αρ... ία μου εμένα ο Μαρινάκης και εσύ. Δεν σε ξαναπαίρνω κιόλας. Κόφτε το λαιμό σας ρε...


Περίπου 20 λεπτά αργότερα ο Αχιλλέας Μπέος τηλεφωνεί σε άγνωστο, ο οποίος όμως συμφωνα με το έγγραφο της ΕΛΑΣ είναι πιθανόν ο κ Μαρινάκης. Σε αυτήν τη συνομιλία λοιπόν διαμείβονται τα εξής:


ΜΠΕΟΣ: Ελα ρε αδελφούλη, έχω τρελλαθεί με τα μ.....πανα.


ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ(;) : Τώρα μπήκα στο αεροπλάνο
. Ναι, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Πάντως και ο Μάνταλος ήταν...

ΜΠΕΟΣ: Τον πήρα. Αστο τώρα αυτό το θέμα. Δεν έπαιξε η ομάδα.


ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Εντάξει...


ΜΠΕΟΣ: Με πήρε τώρα τηλέφωνο, του μίλησα. Μου λέει έπρεπε να κάνω έγκλημα μου λέει. Θα τελείωνα με τη σφυρίχτρα...


ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Εντάξει...


ΜΠΕΟΣ: Δεν είχε, δεν τσουλούσε η ομάδα...


ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Εντάξει τώρα. Μας έκοψε ανάποδα, τέτοια εσύ τα καταλαβαίνεις...


ΜΠΕΟΣ: Τίποτα. Μη σου λένε τέτοια. Το είδα το παιχνίδι. Δεν έφυγα ούτε για κατούρημα


ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: Εντάξει...


ΜΠΕΟΣ: Στεναχωρήθηκα, τώρα είναι δυνατόν; Τον πήρα τον Ζαγοράκη και μου...


ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ : Τώρα ήθελε να έλθει ο Ζαγοράκης εδώ...


ΜΠΕΟΣ: Και μου λέει εσύ ως τι παίρνεις; Του λέω πήγαινε γ... ου ρε... μ... ι, του λέω. Δεν ντρέπεστε λιγάκι αναμεταξύ μας τέτοια πράγματα;


Την επόμενη ημέρα το πρωί ο Θοδωρής Ζαγοράκης καλεί τον Αχιλλέα Μπέο όπου ακολουθεί και πάλι σουρεαλιστικός διάλογος/


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Ελα φίλε...


ΜΠΕΟΣ : Ποιος είναι;


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ : Ζαγορ.


ΜΠΕΟΣ: Αντε ρε... μ.... α και γα.. σου πρωί πρωί. Μ... α και αν ήμουν χθες Θεσσαλονίκη θα σ' έδερνα. Μου λες με ποια ιδιότητα παίρνω τηλέφωνο;


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ : Εσύ ρε μα..... α, με παίρνεις τηλέφωνο.


ΜΠΕΟΣ: Πήρα, ρε μ.... α από ενδιαφέρον στα αρ... ία μου.


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Μα από ενδιαφέρον, πες μου έτσι. Και εγώ τρελαίνομαι και λέω είναι δυνατόν; Τι έγινε;


ΜΠΕΟΣ: Αντε γ... ου., σε πήρα και σου είπα συγχαρητήρια.


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Καλά έκανες αλλά τρόμαξα λέω τι έγινε...


ΜΠΕΟΣ: Αλλά έμαθα αυτό το πράγμα και λέω αναμεταξύ μας είναι δυνατόν;


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Εγώ να δεις. Μόλις μου το λες, εγώ νόμιζα ότι μου κάνεις πλάκα


ΜΠΕΟΣ: Τρελός είσαι; Με ενημερώσανε αυτό το πράγμα.
Ο Κανελλόπουλος μέσω του εισαγγελλέα του αδελφού του. Λέω είναι δυνατόν;

ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Με παίρνουν. μετά σε ξανάπαιρνα. Εκλεισες το τηλέφωνο.


ΜΠΕΟΣ: Το έκλεισα. Δεν γούσταρα και εσένα και τον Μαρινάκη και τ α..... ία μου. Εγώ τα πήρα, δηλαδή θα έλθεις εσύ στον Βόλο και θα σε στείλω αυτόφωρο;


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ: Φίλε sorry. εγώ νομίζω πλάκα μου κάνεις και πάω κι εγώ να σου κάνω καλαμπούρι.


ΜΠΕΟΣ: Τι πλάκα ρε μ.... α, να πούμε;


ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ : Μην είσαι μ... ας τώρα. Και με παίρνει ο Βαγγέλης και λέω πλάκα κάνεις.
Αυτό το αρ... ι που έκανε αυτό το πράγμα (σ.σ. Τη μήνυση κατά του κ Μαρινάκη) γιατί έμαθα το όνομα και τα πάντα, εμένα με βρίζει φίλε από το πρωί ως το βράδυ».
http://taxalia.blogspot.com/2011/06/blog-post_3103.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FnJOIs+%28TaXalia%3A+Macedonia%27s+Nr.1+blog%29

Δεν υπάρχουν σχόλια: