Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ

Με επιστολή που έστειλε στο ΔΝΤ ο Ντομινίκ Στρος Καν, ο οποίος αντιμετωπίζει τις κατηγορίες απόπειρας βιασμού, σεξουαλικής επίθεσης και ομηρίας καμαριέρας στο ξενοδοχείο Sofitel, στη Νέα Υόρκη, ανακοίνωσε την παραίτησή του από τη θέση του γενικού διευθυντή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, μετέδωσε το Reuters.   
«Με ανείπωτη θλίψη αναγκάζομαι σήμερα να παρουσιάσω στο διοικητικό συμβούλιο την παραίτησή μου από το ΔΝΤ. Τη στιγμή αυτή στις σκέψεις μου είναι η σύζυγός μου, την οποία αγαπώ περισσότερο από τίποτε......... άλλο, τα παιδιά μου, την οικογένειά μου και τους φίλους μου.
 Σκέφτομαι επίσης τους συναδέλφους μου στο ΔΝΤ, με τους οποίους καταφέραμε σπουδαία πράγματα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών»αναφέρει ο Στρος Καν στην επιστολή του και προσθέτει: 
«Αρνούμαι κατηγορηματικά όλους τους ισχυρισμούς που έχουν προκύψει εναντίον μου.
 Θέλω να προστατεύσω αυτόν τον οργανισμό που υπηρέτησα με τιμή και αφοσίωση και ειδικά θέλω να επικεντρώσω όλη μου τη δύναμη, όλο το χρόνο μου, όλη την ενέργειά μου στην απόδειξη της αθωότητάς μου».».
 Σημειώνεται, ότι, χρέη γενικού διευθυντή του ΔΝΤ εκτελεί μέχρι την επιλογή νέου, ο Τζον Λίπσκυ.
Πάντως, η απόφαση του Στρος Καν είναι καθοριστικής σημασίας για τις οικονομικές εξελίξεις της ευρωζώνης και του ρόλου του Ταμείου σε αυτές. 
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: