Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΑ ..ΣΤΡΙΓΚΑΚΙΑ Ο ΡΟΣ ΚΑΝ

«Τακ-τακ-τακ! Ορθά κοφτά και μια χαρά τους τα έσουρε ο Στρος-Καν και όλοι έκαναν μώκο» είπε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Ιωάννης Κοραντής λίγο μετά την αναχώρηση από την Βουλή των Ελλήνων του επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. «Εγώ αν ήμουν Νέα Δημοκρατία, μετά από αυτή τη μομφή που τους άφησε ο Στρος-Καν, θα τους είχα παραδώσει τα σώβρακα και τα στριγκάκια μου» συνέχισε χαμογελώντας να αφήνει τις αιχμές του ο Ιωάννης Κοραντής.(Μπράβο λεξιλόγιο ο κύριος πρέσβης...!)  
«Η Νέα Δημοκρατία ξέρω ότι δεν ψήφισε .....
υπέρ του μνημονίου. Δε με αφορά, καθώς είναι μια πολιτική της επιλογή, και δεν έχω σκοπό να υπεισέλθω στα εσωτερικά σας. Όμως το πρόγραμμα θα στεφθεί με επιτυχία και στο μέλλον ο λαός, αν στηρίξει τα μέτρα, τότε ίσως στηρίξει και το μνημόνιο» διευκρίνισε ο επικεφαλής του ΔΝΤ, πετάγοντας έτσι και την οβίδα του προς τα δεξιά.

Ευτυχώς που ο κύριος Στρος-Καν δεν είχε πρόθεση να παρέμβει στα εσωτερικά μας. Σκεφτείτε να είχε, τι θα είχε γίνει….

Στα του κυρίου Κοραντή τώρα. Ο πρέσβης είπε ακόμη: «Όλα αυτά που μας συμβούλεψε ο Στρος-Καν τα είχε πει προ πολλού ο Γιώργος Καρατζαφέρης».

Α, είπα κι εγώ! Τώρα εξηγούνται όλα, κύριε Πρέσβη μου...! 
ΑΠΟ ΖΟΥΓΚΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: