Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΩ ΑΦΗΝΩ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ...

Σε ένα από τα πολλά γλυκανάλατα ρεπορτάζ του ΒΗΜΑτος της Κυριακής(;), δυο εκλεκτά μέλη της Βουλής ένιωσαν την ανάγκη να μοιραστούν με τους αναγνώστες της εφημερίδας ορισμένες πληροφορίες.

Ο Δημήτρης Καρύδης του ΠΑΣΟΚ δήλωσε:

«Έρχονται στο γραφείο μου ψηφοφόροι και μου ζητούν να τους δανείσω 50 ή 100 ευρώ. Φτωχός κόσμος. Όταν έχω τη δυνατότητα να τα δώσω,τους εξυπηρετώ.Οταν δεν έχω,τι να κάνω και εγώ;Δεν είναι και λίγοι, τώρα τελευταίως αυτοί που ζητούν δάνεια από τους πολιτικούς συνεχώς αυξάνονται».

Ο Άδωνις Γεωργιάδης...συμπλήρωσε:

«Έχω δώσει τόσα λεφτά, όλα αγύριστα, σε ψηφοφόρους μου που.......
έχω χάσει τον λογαριασμό. Το μνημόνιο έκανε πολλούς ζητιάνους. Να σκεφτείτε ότι τις τελευταίες ημέρες όπου και αν πάω δεν παίρνω ποτέ το....

...πορτοφόλι μου μαζί μου. Έτσι δεν μπορώ να τους δώσω. Και όταν τους λέω ότι δεν έχω λεφτά, αμέσως μετά μου ζητάνε να διορίσω το παιδί τους στο Λιμενικό ή στην Αστυνομία»

Να φανταστώ ότι η αγαπημένη τους παροιμία είναι το "κάνε το καλό και ρίξ'το στο γυαλό";
 http://www.parapolitiki.com/2010/12/blog-post_19.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: