Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Α.ΠΑΝΑΣ: ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

Διανύουμε τη δυσκολότερη Εποχή της Μεταπολιτευτικής Ελλάδας με την οικονομική κρίση σε εξέλιξη, με την κοινωνική κρίση σε έξαρση, με τα όνειρα να λιγοστεύουν και με τα προβλήματα να πολλαπλασιάζονται. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, απαιτούνται ρεαλισμός, στόχευση και αυτογνωσία. Χρειάζεται πλέον να αντιμετωπίσουμε με σοβαρότητα και τόλμη όλες αυτές τις ευκαιρίες που μας δίνει η κρίση και να υποδεχτούμε τη νέα τάξη πραγμάτων με έτοιμες προτάσεις..
 για τον τόπο μας, για τη ζωή μας, για το μέλλον μας. Η επιλογή του Μάρκου Μπόλαρη για την Περιφέρειά μας είναι ενδεικτική της πρόθεσης της Κυβέρνησης για έργα και όχι για λόγια. Έναν αρχηγό με ήθος και αξιοπρέπεια, με σοβαρότητα και σύνεση. Είναι τιμή μου να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο «Μέτωπο Ανάπτυξης» και να διεκδικούμε τη στήριξή σας. Δεν υποσχόμαστε θαύματα, δεσμευόμαστε για λύσεις. Εξάλλου , λογικές υποσχεσιολογίας «παλαιάς κοπής» δε συνάδουν με το ήθος μας. Η γενιά των 30 και κάτι, δεν έμαθε να υπόσχεται, αντίθετα, έμαθε να σχεδιάζει και να δημιουργεί. Έμαθε να μελετά και να περνά από εξετάσεις καθημερινά. Έμαθε να προτείνει και να δέχεται την καλόπιστη κριτική. Έμαθε να βάζει τον πήχη ψηλά και να κινείται με άμιλλα και όχι με «υποτιθέμενα κεκτημένα». Τα εφόδιά μου είναι οι Αρχές που μου έδωσε η οικογένειά μου, είναι όλα εκείνα για τα οποία αγωνίστηκα και όλα εκείνα για τα οποία απαντώ καθημερινά. Είναι οι σπουδές μου, είναι οι ασχολίες μου. Εφόδιό μου είναι η καταγωγή μου, εφόδιο μου είναι πίστη μου σε Αρχές αξιοκρατίας, ελευθερίας, σε αρχές ίσων ευκαιριών για όλους. Θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις, όχι για να αποδείξω το αυτονόητο, ότι δηλαδή, οι νέοι μπορούν να τα καταφέρουν, αλλά για να δώσω μια μάχη για να αλλάξουμε τη Χαλκιδική από το Λάκκωμα ως την Κασσάνδρα , ως τη Σιθωνία, ως την Ιερισσό. Γιατί μπορούμε να την αλλάξουμε και γι’ αυτό χρειάζεται τόλμη!



Με τιμή

Απόστολος Πάνας

Υπ. Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής









Δεν υπάρχουν σχόλια: