Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

«Δωροδόκησα έπειτα από εντολή του Κούγια»!...

Ο Πέτρος Σταθάκης, πρώην γενικός αρχηγός της Παναχαϊκής, παραδέχθηκε μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό ότι είναι αυτός που ακούγεται στο ηχητικό ντοκουμέντο και πως όντως δωροδόκησε (έπειτα από εντολή του Αλέξη Κούγια) τον Μανόλη Κουβαρά, γενικό αρχηγό του Ολυμπιακού Χερσονήσου, προκειμένου η ομάδα της Πάτρας να κερδίσει το ματς.  
«Πνίγομαι και θέλω να πω την αλήθεια. Ο κ.Κουβαράς δεν λέει την αλήθεια. Το πρωί της Κυριακής, πριν το παιχνίδι, ο κ.Κούγιας μου παρέδωσε έναν φάκελο με 4.900 ευρώ, με εντολή να δωροδοκήσω τον.... κ.Κουβαρά, ώστε να έχουν μειωμένη απόδοση δύο παίκτες της Χερσονήσου. Τα μισά του τα έδωσα στα αποδυτήρια και τα άλλα μισά μετά τη λήξη του αγώνα, όταν με πήγε με το αυτοκίνητο του στο ξενοδοχείο», είπε ο Σταθάκης στον FM 100, ξεκαθαρίζοντας δεν έχει σκοπό να εκδικηθεί τον Κούγια. 
Επιπλέον, υπογράμμισε προβαίνει στις συγκεκριμένες αποκαλύψεις παρά το γεγονός ότι «γνωρίζω πως ομολογώ δωροδοκία και θα κληθώ από τον εισαγγελέα. Ξέρω ότι θα τιμωρηθώ με ισόβιο αποκλεισμό από το ποδόσφαιρο, αλλά θα μου κάνει καλό γιατί είμαι εθισμένος με τον παραγοντισμό και έχω καταστραφεί».
Μάλιστα, έκανε λόγο ακόμα και για απειλές για τη ζωή του: «Δεν θα μπορούσα να δώσω εγώ τα χρήματα γιατί είμαι πάμπτωχος. Τις τελευταίες μέρες μοτοσυκλέτες με περίεργους τύπους περνούν κάτω από το σπίτι μου. Είμαι τρομοκρατημένος γιατί νιώθω ότι με απειλούν. Ο κ.Κούγιας έχει έναν φυλακισμένο κουμπάρο και πάντα μου μιλούσε γι΄αυτόν».
http://kafeneio-gr.blogspot.com/2011/07/blog-post_8179.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: