Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ: ΕΡΓΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

(Κάντε κλικ στα έγγραφα)
Να πως γίνεται το "τσαλαβούτημα"

Βγάζουμε έργα χωρίς μελέτες και στη συνέχεια κάνουμε ότι θέλουμε !


Πως να γίνει έλεγχος αφού δεν υπάρχουν τα αρχικά δεδομένα για να διαπιστωθεί αν τηρήθηκαν !


Κατάλαβες Παλαιοκώστα ;;;
.
Στίγμα πρός αντιπολίτευση Νομαρχιακού Συμβουλίου (και όχι μόνο):
Καλά από το Χολομώντα θα τα παίρνουμε; Δεν μπορείτε να τα στέλνετε και σε μας;
Θέλετε βιογραφικό και ....πιστοποιητικό γέννησης; Δεν καταλάβατε ότι ....κοντά είμαστε;

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αν καταλαβαιναν αυτα και αρκετα αλλα,θα ηταν πλειοψηφια.

ο αλλος

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ "άλλε" εξηγηθείτε. Θέλετε να καταλάβαιναν, ...και να έκαναν τα "αρκετά και άλλα" των άλλων; Και νόμιζα πως δεν συχνάζετε ...σε Μπαϊρακτάρηδες.

Ο κύριος Μπλογκ

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητό στίγμα
Μας είπαν ότι έχεις παράπονα
Σε πληροφορώ ότι ο Χολομώντας ήρθε, τα ζήτησε και τα πήρε.
Εσύ δέχεσαι μόνο με mail.
θα προσπαθήσουμε
Χ.Ν.Π.

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ δεν είμαι ελέφαντας... Για πάνε Αργυράκη στην γωνία να δεις αν έρχομαι...
Για να σοβαρευτούμε τώρα.
Εμένα πάντως ο Πετροχολομώντας μου είπε πως του τα έδωσε χέρι - χέρι ο Αργυροστίγμας...
Κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!

Ανώνυμος είπε...

Προς 11.56 ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ! ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ; Διαφορετικά εκτελείς εντολές και προβοκάρεις τα τοπικά blogs. Περιμένουμε.

Ανώνυμος είπε...

Πώ, πώ μυαλό η θεραπαινίδα!!!
Ξουράφι!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε τον Πετροχολομώντα. Εμένα μου είπε πως την προσφυγή την έγραψε ο ίδιος

Ανώνυμος είπε...

κυριε μπλογκ,επειδη σας διακρινει η ευγενεια απ'οτι εχω καταλαβει,ο ορος 'εξηγηθειτε' που απευθυνεται σε εμενα,με ξινιζει και με ενοχλει.το 'αποσαφηνιστε' νομιζω πως ειναι πιο πρεπον.
οσο αφορα το σχολιο,εχει να κανει με την ενημερωση των πολιτων μεσω του blog.απο πολιτες.και για τις παραληψεις και λαθη που εγιναν.
αληθεια πιστευετε πως εννοουσα δοσοληψιες;προτρεχετε κυριε μου.και βιαζεστε να κατηγορησετε.
το σκεπτικο μας πολλες φορες προδιδει και την προταιρεοτητα στην αξιολογηση των τεκταινομενων.αντιληπτος;

ο αλλος

Ανώνυμος είπε...

Μας δουλεύει όλους ο Πετροχολομώντας. Εμένα μου είπε πως τον ενημέρωσε ο Ζωγράφος, τότε που κλαψούριζε σε ένα κανάλι για την προσφυγή που του κάνανε

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Πρός τον κύριο "αλλο". Εχετε απόλυτο δίκιο, αποσύρω το "εξηγηθειτε", με το "αποσαφηνιστε". Και προς Θεού ο υπαινιγμός δεν αφορούσε εσάς
Ευχαριστώ

Ο κύριος Μπλογκ