Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Ε, ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ !!! (ΑΛΛΟΣ ΘΑΛΕΓΕ : Ε, ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ !!!)

Κυριάκου, Καννέλης, Ζωγράφος, Πάππας, Σγουρής, Τζίτζιος, Γκιλής.....

Μια χαρούμενη παρέα....

Τα χαρούμενα κολλητάρια : Καννέλης - Ζωγράφος .....

Ο κ. Καννέλης πήγε χωρίς τον κ. Πελέκα .....


Ήταν και ο Θύμιος εκεί.... Αυτός μαλλον είδε φώς και μπήκε....




Και ο "εξωσωματικός" παρών ! Εκτοπίζει σιγά - σιγά τον ....Τζίτζιο.


-Εγώ θα σε προσέχω παιδί μου....

- Μάμα μία ....

.....και δε θέλω ζήλιες.....


Η Φένια μας έβαλε μερικά κιλά....

Ε, ρε κέφια ....

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΟΜΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ ΚΑΙ ΚΟΠΡΙΑ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ..ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ...ΑΠ ΤΟ ΚΑΡΕ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΙ:ΠΕΛΕΚΑΣ-ΧΟΜΕΙΝΗ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ...

Ανώνυμος είπε...

Πραγματι τοτε θα εδενε αριστα το γλυκο.Και ελεγα και γω τι λειπει τι λειπει..

Ανώνυμος είπε...

.Βλεποντας και ακουγοντας εκεινο το βραδυ,τις ευχες των τοπικων επωνυμων,πραγματι εντυπωσιαστηκα απ το επιπεδο των αρχοντων μας....Δεν μπορω ομως να μην μνημονευσω και να μην σταθω ιδιαιτερα στον κ.ΤΖΙΤΣΙΟ.Στο χρονο μου μιλησε,χρησιμοποιησε 50 λεξεις περιπου,καμια απ αυτες δεν ταιριαζε με καποια αλλη λεξη.Ελεος κ.ΤΖΙΤΣΙΟ δεν εχω ακουσει και δεν εχω δει μεγαλυτερο δολοφονο της ελληνικης γλωσσας.Κλεισε το ριμαδι το στομα,κρατα το ανοιχτο μονο οταν τρως,και τρως πολυ παναθαμασε...

Ανώνυμος είπε...

11.35 κατ΄αρχάς το επώνυμο του Γιάννη είναι ΤΖΙΤΖΙΟΣ ! Επίσης ο άνθρωπος έχει περιορίσει κατά πολύ το φαγητό και τα αποτελέσματατης προσπάθειας του είναι κατι παραπάνω από εμφανή ! Και όσο αφορά στα ελληνικά του την επομένη φορά θα τον στείλουμε να μαθητεύσει στον ρήτορα Συντροφό μας , Δήμαρχο της Τρίγλιας!!!!!!!!!!!!!!1

Ανώνυμος είπε...

Ο δημαρχος της Τριγλιας ειναι προφεσορας μπροστα στον Τζιτζιο!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΜΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΟΜΟΙΟΝ ΚΑΙ ΚΟΠΡΙΑ φένια ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑ

Ανώνυμος είπε...

Αν ο Σγουρής αντίλαμβανεται καλύτερα τα νεοελληνικά από τον Τζίτζιο τότε θα σκίσω τα πτυχία μου!

Ανώνυμος είπε...

Αν και θολές οι φωτογραφίες μιλάνε ...και μας θυμίζουν τον παλιό κινηματογραφικό τίτλο "Οι εντιμότατοι φίλοι μου"

Ανώνυμος είπε...

Ενα μπετονάκι βενζίνη (μάλλον δε θα φτάσει...), φιτίλια και ένα σπίρτο !!!! Τα υπόλοιπα θα τα δείτε στην εκπομπή του ΣΚΑΙ BRAINIAC!!!!!! Άλλος ένας μεγάλος μύθος θα καταρριφθεί και θα φτιάξετε και ένα μεγάλο πυροτέχνημα για τον κήπο σας !!!!!