Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Στους «Ανεξάρτητους Έλληνες» ο Δημήτρης Σταμάτης

Την προσχώρησή του στους «Ανεξάρτητους Έλληνες» του Πάνου Καμμένου, ανακοίνωσε ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Δημήτρης Σταμάτης, ο οποίος είναι μεταξύ εκείνων που διεγράφησαν από τη ΝΔ, λόγω της αρνητικής ψήφου που έδωσαν στο δεύτερο μνημόνιο.
Σε σχετική δήλωσή του, o κ. Σταμάτης αναφέρει.... "Απεφάσισα σήμερα να σας ανακοινώσω την προσχώρησή μου στο κίνημα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων. Παραμένω συνεπής στις αρχές μου και την συνείδησή μου. Δεν θέλησα να παραμείνω στους πρόθυμους, σε εκείνους που υπηρετούν στη δικτατορία του μονόδρομου. Επιλέγω να συνεχίσω να σας κοιτάζω κατευθείαν στα μάτια και όχι να σας αντιμετωπίζω με σκυμμένο το κεφάλι. Δεν θέλησα να υποκύψω στους εκβιασμούς. Είμαι βουλευτής του Ελληνικού κράτους, θα συνεχίσω να υπηρετώ το κράτος μου και όχι μια αποικία".
protothema.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: