Από την 1η Αυγούστου 2011 τίθεται στη διάθεση των δημοτών του Δήμου Αριστοτέλη (και όχι μόνο) η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη, που θα απαντά στην κλήση του πενταψήφιου αριθμού 15410.
Μέσω της υλοποίησης της νέας αυτής εφαρμογής, θα γίνεται η καταγραφή και διεκπεραίωση αιτημάτων των πολιτών με τρόπο απλό και γρήγορο, κάτι που συνιστά βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και επισκεπτών του Δήμου Αριστοτέλη.
Η Γραμμή του Πολίτη θα δέχεται αιτήματα σε θέματα...
➢ Καθαριότητας, όπως αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων και αδρανών υλικών (αποβλήτων εκσκαφών, κατεδαφίσεων και κατασκευών), τα οποία θα μεταφέρονται και διατίθενται σε κατάλληλους χώρους, τα μεν ογκώδη με ευθύνη του Δήμου, τα δε αδρανή με ευθύνη των πολιτών, κατόπιν συνεννόησης και υπόδειξης από το Δήμο κατάλληλων χώρων.
➢ Ηλεκτροφωτισμού, όπως αντικατάσταση λαμπτήρων, αποκατάσταση βλαβών κ.λπ.
➢ Ύδρευσης / Άρδευσης / Αποχέτευσης, όπως συντηρήσεις δικτύων, αποκαταστάσεις βλαβών, ενημέρωση για την ποιότητα και τις δειγματοληψίες του πόσιμου νερού.
➢ Άρσης και μεταφοράς εγκαταλελειμμένων οχημάτων, βαρκών και τροχόσπιτων.
➢ Ενημέρωσης για την προώθηση προγραμμάτων ανακύκλωσης.
➢ Ενημέρωσης για τη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων.
➢ Περισυλλογής σκοτωμένων ζώων.
➢ Αποκατάστασης βλαβών εσωτερικής οδοποιίας.
Όπως εξηγείται σε σχετική ανακοίνωση, οι δημότες θα μπορούν να υποβάλουν το αίτημά τους με εναλλακτικούς τρόπους, όπως:
• Συμπληρώνοντας ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα του Δήμου
• Καλώντας τηλεφωνικά στον πενταψήφιο αριθμό 15410, επιλέγοντας ταυτόχρονα τον τρόπο που επιθυμούν να λάβουν απάντηση στο αίτημα τους (είτε από την ιστοσελίδα του δήμου είτε λαμβάνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε τηλεφωνικά).
Με την υποβολή του αιτήματος, ο δημότης λαμβάνει μοναδικό αριθμό αιτήματος, βάσει του οποίου θα μπορεί να ενημερώνεται για την πορεία υλοποίησης του. Με την καταγραφή του αιτήματος στο σύστημα, ενημερώνεται άμεσα η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, η οποία με τη σειρά της, αφού επιληφθεί του αιτήματος, ενημερώνει το σύστημα για τη διεκπεραίωση του. Στη συνέχεια, ενημερώνεται ο δημότης, για την έκβαση του αιτήματος του, σύμφωνα με τον τρόπο ενημέρωσης που επέλεξε.
Ο πενταψήφιος αριθμός κλήσης 15410 θα καλείται μέσα στα όρια του νομού Χαλκιδικής με αστική χρονοχρέωση για τον καλούντα από το σταθερό δίκτυο του Ο.Τ.Ε.
Μέσω της υλοποίησης της νέας αυτής εφαρμογής, θα γίνεται η καταγραφή και διεκπεραίωση αιτημάτων των πολιτών με τρόπο απλό και γρήγορο, κάτι που συνιστά βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και επισκεπτών του Δήμου Αριστοτέλη.
Η Γραμμή του Πολίτη θα δέχεται αιτήματα σε θέματα...
➢ Καθαριότητας, όπως αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων και αδρανών υλικών (αποβλήτων εκσκαφών, κατεδαφίσεων και κατασκευών), τα οποία θα μεταφέρονται και διατίθενται σε κατάλληλους χώρους, τα μεν ογκώδη με ευθύνη του Δήμου, τα δε αδρανή με ευθύνη των πολιτών, κατόπιν συνεννόησης και υπόδειξης από το Δήμο κατάλληλων χώρων.
➢ Ηλεκτροφωτισμού, όπως αντικατάσταση λαμπτήρων, αποκατάσταση βλαβών κ.λπ.
➢ Ύδρευσης / Άρδευσης / Αποχέτευσης, όπως συντηρήσεις δικτύων, αποκαταστάσεις βλαβών, ενημέρωση για την ποιότητα και τις δειγματοληψίες του πόσιμου νερού.
➢ Άρσης και μεταφοράς εγκαταλελειμμένων οχημάτων, βαρκών και τροχόσπιτων.
➢ Ενημέρωσης για την προώθηση προγραμμάτων ανακύκλωσης.
➢ Ενημέρωσης για τη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων.
➢ Περισυλλογής σκοτωμένων ζώων.
➢ Αποκατάστασης βλαβών εσωτερικής οδοποιίας.
Όπως εξηγείται σε σχετική ανακοίνωση, οι δημότες θα μπορούν να υποβάλουν το αίτημά τους με εναλλακτικούς τρόπους, όπως:
• Συμπληρώνοντας ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα του Δήμου
• Καλώντας τηλεφωνικά στον πενταψήφιο αριθμό 15410, επιλέγοντας ταυτόχρονα τον τρόπο που επιθυμούν να λάβουν απάντηση στο αίτημα τους (είτε από την ιστοσελίδα του δήμου είτε λαμβάνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε τηλεφωνικά).
Με την υποβολή του αιτήματος, ο δημότης λαμβάνει μοναδικό αριθμό αιτήματος, βάσει του οποίου θα μπορεί να ενημερώνεται για την πορεία υλοποίησης του. Με την καταγραφή του αιτήματος στο σύστημα, ενημερώνεται άμεσα η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, η οποία με τη σειρά της, αφού επιληφθεί του αιτήματος, ενημερώνει το σύστημα για τη διεκπεραίωση του. Στη συνέχεια, ενημερώνεται ο δημότης, για την έκβαση του αιτήματος του, σύμφωνα με τον τρόπο ενημέρωσης που επέλεξε.
Ο πενταψήφιος αριθμός κλήσης 15410 θα καλείται μέσα στα όρια του νομού Χαλκιδικής με αστική χρονοχρέωση για τον καλούντα από το σταθερό δίκτυο του Ο.Τ.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου