Σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές, συνελήφθησαν στη Φλώρινα ένας διευθυντής τράπεζας και ένας τελωνειακός, οι οποίοι συνεργάζονταν με το κύκλωμα των εμπόρων και το βοηθούσαν, ώστε να....
ξεμπλοκαριστεί το κοντέινερ με την κοκαΐνη και να φθάσει με ασφάλεια στη Σερβία.Μάλιστα, για τη βοήθεια που θα προσέφεραν στους εμπόρους ναρκωτικών, θα έπαιρναν ως αμοιβή το ποσό των 500.000 ευρώ.
Για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δύο Ελλήνων συνεργάστηκαν οι λιμενικές αρχές, το ΣΔΟΕ και η ασφάλεια.
Το φορτίο της κοκαΐνης φορτώθηκε από τη Βολιβία σε ένα κοντέινερ, που στα παραστατικά του φαινόταν πως περιείχε μηχανήματα επεξεργασίας σόγιας, ενώ παραλήπτες εμφανιζόταν μια εταιρεία που έχει γραφεία στα Σκόπια και τη Σερβία.
Το ύποπτο κοντέινερ από την πρώτη στιγμή που φορτώθηκε στο πλοίο για να ταξιδέψει για τα Βαλκάνια τέθηκε υπό παρακολούθηση της Ιντερπόλ και της αμερικανικής υπηρεσίας δίωξης ναρκωτικών. Μέσω δορυφόρου, οι αστυνομικοί παρακολουθούσαν την πορεία του πλοίου, ενώ έστελναν σήμα σε όλα τα λιμάνια που έπιανε να ελεγχθούν τα κοντέινερ που ξεφόρτωνε. Το συγκεκριμένο πλοίο έφθασε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 17 Ιουλίου και μεταξύ των εμπορευμάτων που ξεφόρτωσε ήταν και το ύποπτο κοντέινερ.
Αμέσως ειδοποιήθηκαν από την Ιντερπόλ οι ελληνικές διωκτικές αρχές και αφού επιβεβαίωσαν το “θανατηφόρο” περιεχόμενο του κοντέινερ, ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου, για να εντοπιστούν και να συλληφθούν οι παραλήπτες τους. Πραγματικά η σκοπιανή και η σερβική αστυνομία προχώρησαν σε εννέα συνολικά συλλήψεις μελών του κυκλώματος διακίνησης ναρκωτικών. Οι πέντε συλλήψεις έγιναν στη Σερβία και οι άλλες τέσσερις στα Σκόπια. Μετά τη σύλληψη των μελών του κυκλώματος, ξεκίνησε από τις αστυνομικές αρχές ένας σχολαστικός έλεγχος όλων των στοιχείων, με αποτέλεσμα να αποκαλυφθεί και ο ρόλος των ελλήνων συνεργατών του κυκλώματος και να τους περάσουν χειροπέδες οι αστυνομικοί.
Όπως έλεγαν ανώτεροι αξιωματικοί, όλες οι δυνάμεις ασφαλείας είναι σε επαγρύπνηση, καθώς το τελευταίο χρονικό διάστημα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει μετατραπεί σε ενδιάμεσο σταθμό για φορτία κοκαΐνης και λαθραίων τσιγάρων, που κατευθύνονται στις βαλκανικές χώρες με τελικό προορισμό την Ευρώπη.
Όπως επισημαίνουν στελέχη της δίωξης ναρκωτικών, όσο αυξάνεται η κίνηση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης αυξάνονται και τα παράνομα φορτία και υπογραμμίζουν "Από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχουμε μεγάλη ροή φορτίων προς βαλκανικές χώρες, γεγονός που ευνοεί τα κυκλώματα, καθώς εκμεταλλεύονται ακριβώς αυτόν τον συνωστισμό".
makthes.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου