Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ – ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ Πολύγυρος :13-07-09 Δ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου κ.Μήτσιου, αντιποιούμενος την εισαγγελική αρχή, ανακοίνωσε την Παρασκευή 10 Ιουνίου 2008 την ποινική μου δίωξη για την γνωστή υπόθεση των δηλώσεών μου σχετικά με τις παραβιάσεις της εκλογικής νομοθεσίας.
Ενώ εγώ δεν έχω λάβει καμία σχετική ενημέρωση από τα αρμόδια δικαστικά όργανα, ο κ. Μήτσιου, παρακάμπτοντας κάθε ηθική δεοντολογία και νομική υποχρέωση, έσπευσε να ανακοινώσει μέσω τοπικού τηλεοπτικού καναλιού την ποινική δίωξη ενός πολιτικού του αντιπάλου και να καταρρίψει τον μύθο που ο ίδιος επιχειρεί να καλλιεργεί ότι η διένεξή μας είναι προσωπική και όχι πολιτική.
Με τον τρόπο αυτό εκθέτει όχι μόνο τον εαυτό του και την παράταξη του, αλλά εκθέτει και προσβάλλει και την Δικαιοσύνη, επιβεβαιώνοντας την άποψη όσων υποστηρίζουν ότι η βιομηχανία αγωγών και μηνύσεων που έχω δεχθεί τα τελευταία χρόνια, εντάσσεται στο πλαίσιο ευρύτερου σχεδίου που αποσκοπεί στην πολιτική μου εξόντωση και φίμωση.
Δεν θα σταματήσω. Όσο οι πολιτικοί μου αντίπαλοι, συγκεκριμένα πρόσωπα της ηγεσίας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Χαλκιδικής, επιμένουν να με χτυπούν με τέτοιο τρόπο, εγώ θα συνεχίζω αυτό που ξεκίνησα πριν δέκα και πλέον χρόνια με τους Χαλκιδικιώτες που πίστεψαν και πιστεύουν σε μια Χαλκιδική καλύτερη, πιο καθαρή και πιο έντιμη.
Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: