Σε εξέλιξη βρίσκονται, μεγάλα έργα ύδρευσης (φράγματα, διυλιστήρια και δίκτυα) στη Χαλκιδική, με τις συνολικές δαπάνες εκπόνησης μελετών να υπολογίζεται ότι θα φτάσουν στα 23 εκατ. ευρώ και το κόστος κατασκευής των έργων -μαζί με τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις- στα 200 εκατ. ευρώ.
Στη διάρκεια της επίσκεψής...
του στην περιοχή, ο κ.Μαγκριώτης επισήμανε ακόμη ότι εντός του 2011 πρόκειται να επαναδημοπρατηθεί το έργο «Βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη - Πολύγυρος τμήμα «Θέρμη Γαλάτιστα», προϋπολογισμού 36 εκατ. ευρώ (σ.σ.το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν είχε εγκρίνει την υπογραφή της σύμβασης με τον αρχικό μειοδότη). Στη διάρκεια της επίσκεψής...
Εξάλλου, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012 εκτιμάται ότι μπορεί να γίνει η δημοπράτηση του έργου «Αναβάθμιση του Τμήματος «Ν. Μουδανιά - Ποτίδαια», προϋπολογισμού 57 εκατ. ευρώ. Το έργο είναι προς το παρόν κολλημένο σε δικαστικές προσφυγές των κατοίκων αναφορικά με τις απαλλοτριώσεις (για τις 14 Δεκεμβρίου 2011 έχει οριστεί η δικάσιμος με αντικείμενο τον καθορισμό της τιμής μονάδας των απαλλοτριώσεων)
Σχετικά με τη σύνδεση της Εγνατίας Οδού με το οδικό δίκτυο της Χαλκιδικής (τμήμα «Κόμβος Γερακαρούς - 'Αγιος Πρόδρομος»), ο κ.Μαγκριώτης γνωστοποίησε ότι «έχει υποβληθεί και αναμένεται η έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Εκτιμάται η ολοκλήρωσή της μέχρι το τέλος του 2011».
Ανά τμήματα θα δημοπρατηθούν τα έργα στον οδικό άξονα «Πολύγυρος - Ουρανούπολη» (τμήμα Πολύγυρος - Ιερισσός - Τρυπητή), συνολικού κόστους 100 εκατ. ευρώ, ενώ για το οδικό τμήμα Κασσανδρεία - Πευκοχώρι, οι μελέτες εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν φέτος.
2 σχόλια:
Δημοτικοί Άρχοντες του Δήμου ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ (ΣΥΜΠΟΛΊΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΊΤΕΥΣΗΣ)....
Σε παραπάνω ανάρτηση όπου ο κ. Μαγκριώτης αναφέρεται στα έργα της ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, Ο δρόμος ΓΑΛΑΤΙΣΤΑΣ-ΘΕΡΜΗΣ πάλι "μπλοκάρησε".
Μήπως έστω και εκτός ημερήσιας διάταξης θα πρέπει ν' απασχολήσει το Δημοτικό Συμβούλιο, να παρθούν κάποιες αποφάσεις για άμεση αντίδραση ή ακόμη και για κινητοποιήσεις, συμβολικό αποκλεισμό
της Εθνικής Οδού, δημοσιοποίηση στα Μ.Μ.Ε κ.λ.π......
Μέχρι πότε θ' ανεχόμαστε την "δικομματική" κοροϊδία;
Ακόμη τους δημάρχους ΣΙΘΩΝΙΑΣ και
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ με μεγάλα θαλάσσια μέτωπα (πρώην αντινομάρχης και Υφυπουργός)που κόπτονται για τον τουρισμό τους δεν πρέπει κάποιος να
τους "βάλλει μπροστά τη μηχανή";
Μπροστάρης ωστόσο οφείλει να είναι
ο Δήμος της πρωτεύουσας......
30 Αυγούστου 2011 12:01 μ.μ.
Αφού δεχθούμε ότι και ο μικρότερος δρόμος που κατασκευάζετε διευκολύνει την ποιότητα ζωής των ανθρώπων δεν
θα έπρεπε κάποτε να κατασκευασθεί και
ένας σύγχρονος επαρχιακός δρόμος που
να συνδέσει τη ΓΑΛΑΤΙΣΤΑ με τη ΝΟΤΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ; Ένα κεφαλοχώρι με 3.000 κατοίκους και με αυξητική τάση σε μόνιμους κατοίκους, με ΜΟΥΔΑΝΙΑ-ΤΡΙΓΛΙΑ-ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑ;
Περιττό να πούμε ότι θα έλυνε και τη σύνδεση όλης της περιοχής με το Χ.Υ.Τ.Α Ανθεμούντα.
Δηλαδή ο δρόμος ΚΕΛΙ-ΝΙΚΙΤΗΣ είναι περισσότερο χρήσιμος απ 'ότι ο παραπάνω δρόμος;
Επί νομαρχίας κ. ΛΑΦΑΖΑΝΗ απ' ότι γνωρίζω έγινε κάποια μελέτη του παραπάνω δρόμου, γιατί εγκαταλείφθηκε; Ας μας πει τουλάχιστον ο βουλευτής (ο οποίος διαβάζει τα ιστολογία της Χαλκιδικής) ποιά είναι η θέση του σήμερα και τι πρόκειται να πράξει επ 'αυτού;
Ποια είναι η θέση της Διοίκησης του Δήμου ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ αλλά και του Δήμου Ν.ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ;
Δημοσίευση σχολίου