Από τη ρύθμιση, ωστόσο, θα επωφεληθούν κυρίως τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, αφού σε αυτά επιβάλλεται αναλογικά υψηλότερο τέλος. Για παράδειγμα, σε μια λιμουζίνα 3.200 κ.εκ. αξίας 85.000 ευρώ, το τέλος φτάνει τα 20.000 ευρώ. Αντίθετα, σε ένα αυτοκίνητο 1.200 κ.εκ. αξίας 12.000 ευρώ, το τέλος είναι μόλις 800 ευρώ.
Υψηλόβαθμη πηγή του υπουργείου Οικονομίας υποστηρίζει ότι τα κίνητρα της ρύθμισης δεν είναι ψηφοθηρικά, αλλά η ανακούφιση της αγοράς αυτοκινήτου, η οποία βιώνει τη διεθνή οικονομική κρίση με μεγάλη ένταση. Οι πωλήσεις των αντιπροσωπειών μειώθηκαν κατά 37% στο δίμηνο Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου 2009, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008, και τα πρώτα λουκέτα έκαναν την εμφάνισή τους, ενώ πολλοί εργαζόμενοι έχουν απολυθεί ή κινδυνεύουν με απόλυση.
ta nea
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου